Wil jij direct bijdragen aan de dienstverlening voor burgers? Heb je een klantgerichte houding en kun je helder communiceren? Dan is de functie van medewerker frontoffice RNI bij de gemeente iets voor jou! Bij Aethon krijg je de kans om een belangrijke rol te spelen in de publieke dienstverlening.
Als medewerker van de frontoffice RNI ben jij het eerste aanspreekpunt voor inwoners die contact opnemen over persoonsgegevens en administratieve zaken. Je helpt burgers bij het aanvragen, wijzigen of ophalen van paspoorten, identiteitskaarten en rijbewijzen. Daarnaast registreer je verhuizingen, geboortes, overlijdens en andere persoonsgegevens in het Registratie Niet-Ingezetenen (RNI)-systeem en beantwoord je vragen over adres- en persoonsgegevens. Wanneer nodig verwijs je burgers door naar de juiste afdeling of organisatie.
Je zorgt ervoor dat elk contact professioneel, vriendelijk en efficiënt verloopt. Daarbij werk je nauw samen met collega’s binnen de gemeente om burgers zo goed mogelijk te helpen en de kwaliteit van de dienstverlening te waarborgen.
In deze rol draag je bij aan een verbeterde ervaring voor inwoners en speel je een cruciale rol in de gemeentelijke frontoffice. Je helpt burgers direct bij hun vragen en problemen en bent daarmee een belangrijke schakel tussen de gemeente en de samenleving.