Ben jij iemand die graag het verschil maakt met een vriendelijke glimlach en een warm welkom? Voor de periode van 12 november tot en met 31 december 2025 wordt tijdelijke ondersteuning gezocht van een receptiemedewerker voor 16 uur per week bij een gemeente in de buurt van Uden, met kans op verlenging. De functie is onderdeel van het Klantcontactcentrum (KCC) – het kloppend hart van de dienstverlening. Als receptionist ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en bezoekers en zorg je voor een gastvrije ontvangst, zowel aan de balie als via telefoon, e-mail en chat.
De dienstverlening binnen het KCC is continu in ontwikkeling om optimaal aan te sluiten bij de behoeften van de omgeving. In het dagelijkse werk beantwoord je vragen die via verschillende kanalen binnenkomen. De digitale kennisbank helpt bij het vinden van juiste en volledige antwoorden. Wanneer een vraag te specialistisch is, wordt deze doorverwezen naar de juiste collega of afdeling. Daarnaast meld je bezoekers aan via de chat, houd je de mailbox van de receptie bij, plan je reserveringen voor vergaderruimten en maak je meldingen in de openbare ruimte wanneer dat nodig is.