Ben jij nauwkeurig, georganiseerd en sterk in communicatie? Wil je je vaardigheden verder ontwikkelen en energie toevoegen aan je werk? Bij Aelio krijg je die kans!
Aelio, onderdeel van Aethon, is een werkplatform dat freelancen, uitzenden en detacheren in de zorg, kinderopvang, woningcorporaties en gemeentes mogelijk maakt. Opdrachtgevers kunnen met Aelio hun volledige externe inhuur centraliseren en inregelen. Daarmee kan het platform ook als VMS ingezet worden waar alle overige leveranciers mee kunnen werken en op gecentraliseerd worden.
Samen met Team Support ga je aan de slag om Aelio nog groter te maken en een sterke community op te bouwen. We are energizing society!
In deze functie ben je verantwoordelijk voor alle vragen binnen en buiten Aethon en Aelio. Je beantwoordt vragen van flexwerkers, collega’s en klanten. Of het nu gaat om facturen, wet- en regelgeving, diploma’s of HR-zaken, jij hebt het antwoord. Je houdt overzicht in het ticketsysteem en zorgt ervoor dat de tickets op tijd worden afgerond. Daarnaast houd je je bezig met reviews over Aelio, de FAQ van de organisatie en nog veel meer.
De werkplek
Je werkt vanuit ons kantoor in Rijswijk, maar thuiswerken is ook een optie. Intrinsieke motivatie en zelfstandigheid zijn essentieel. Ons kantoor is goed bereikbaar met OV en auto.