Wil jij bijdragen aan de maatschappij én heb je ervaring binnen een Klant Contact Centrum (KCC)? Heb je een klantgerichte houding en communiceer je duidelijk en professioneel? Dan is de functie van KCC-medewerker bij een gemeente in de regio Leusden iets voor jou! You’re ON bij Aethon!
Binnen de gemeentelijke organisatie staat dienstverlening aan inwoners centraal. Als KCC-medewerker behandel je uiteenlopende vragen en verzoeken die bijdragen aan een goede en toegankelijke dienstverlening. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor inwoners en weet dankzij jouw KCC-ervaring snel de juiste informatie te geven of de juiste route te bepalen.
Je handelt vragen af over onder andere paspoort- en rijbewijsaanvragen, verhuizingen, meldingen in de openbare ruimte of zorg- en Wmo-gerelateerde vragen. Ook klachten of signalen van inwoners weet jij zorgvuldig te registreren en correct door te zetten. Waar nodig schakel je met collega’s van andere afdelingen om inwoners zo goed en efficiënt mogelijk te helpen.