Wil jij bijdragen aan de maatschappij? Heb je een klantgerichte houding en kun je duidelijk communiceren? Dan is de rol van klantenservicemedewerker bij een woningcorporatie in Amsterdam perfect voor jou! You’re ON bij Aethon!
Binnen een woningcorporatie staat het welzijn van huurders centraal. Je behandelt diverse vragen en verzoeken die bijdragen aan een betere dienstverlening en leefbaarheid. Als klantenservicemedewerker ben jij de schakel tussen de huurder en de organisatie, en zorg je ervoor dat vragen en problemen snel en efficiënt worden opgelost. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor vragen en verzoeken.
Of het nu gaat om vragen rondom een parkeerplek, meldingen van lekkages die reparatieverzoeken vereisen, of het doorverwijzen van een klacht over burenruzies, jij biedt een passende oplossing. Je werkt nauw samen met collega’s van andere afdelingen om huurders zo goed en snel mogelijk te helpen. Wanneer nodig verwijs je hen door naar andere afdelingen of externe organisaties.
Als klantenservicemedewerker draag je bij aan een verbeterde ervaring voor de huurder en speel je een belangrijke rol in de verdere ontwikkeling van de klantenservice binnen de publieke sector.