MEEST GESTELDE VRAGEN

  • Wanneer wordt mijn salaris uitbetaald?
    • Jouw salaris staat op de 25e van de maand rond 17.00 uur op je bankrekening.
    • Valt de 25e in het weekend? Dan wordt jouw salaris de vrijdag ervóór rond 17.00 uur gestort.
    • Jouw gewerkte uren worden uitbetaald in de maand nadat je gewerkt hebt. Als voorbeeld: jouw gewerkte uren van januari worden uitbetaald met het salaris van 25 februari.
  • Waar vind ik mijn loonstrook en wat staat erop?
    • Je loonstrook vind je op de dag van uitbetaling in de AFAS-pocketapp bij ‘salaris’.
    • Op jouw salarisstrook vind je o.a. jouw gewerkte uren, vakantiegeld, ORT en eventuele declaraties.
    • Declaraties worden met je salaris uitbetaald en vind je terug op je loonstrook.
  • Wanneer krijg ik vakantiegeld uitbetaald?

    Het vakantiegeld over jouw gewerkte uren wordt elke maand direct uitbetaald met jouw salaris.

  • Waar declareer ik reiskosten en wanneer krijg ik dit uitbetaald?
    • Reiskosten declareer je in de My Aethon-app.
    • Reiskosten en andere declaraties worden tegelijk met het salaris uitbetaald en vind je terug op jouw loonstrook.
  • Wat betekent een achterwacht dienst?
    • Een achterwachtdienst is een stand-by dienst waarbij je wordt ingezet bij een klant waar op dat moment een ziekmelding is.
    • Word je opgeroepen voor een achterwachtdienst? Dan ontvang je €15,- bruto per dagdeel bovenop de uren die je tijdens die desbetreffende dienst maakt.
    • Sta je stand-by? Dan is het belangrijk dat je vanaf ’s morgensvroeg al bereikbaar bent?
    • Sta je aangemeld voor een achterwachtdienst en ben je onverhoopt ziek? Meld je dan af bij je Capaciteitsplanner of Poolmanager via onderstaande telefoonnummers.
  • Ik ga verhuizen naar een andere stad, moet ik mijn baan opzeggen?
    • Verhuis je binnen Nederland? Dan kun je vaak gewoon bij Aethon blijven werken.
    • Neem contact op met je Capaciteitsplanner of Poolmanager via onderstaand telefoonnummer om de mogelijkheden te bespreken

     

    Zorg: 088 035 15 13

    Publica: 088 035 15 12

    Kids: 088 035 15 16

  • Waar meld ik mij ziek?
    • Sta je ingepland en ben je ziek? Beterschap! Laat dit zo snel mogelijk weten aan jouw Poolmanager of Capaciteitsplanner via onderstaand telefoonnummer. Dan kunnen wij vervanging regelen.

    Zorg: 088 035 15 13

    Publica: 088 035 15 12

    Kids: 088 035 15 16

    • Je kunt ons op maandag tot en vrijdag tussen 06.00 – 20.00 uur bereiken en in het weekend tussen 06.00 – 17.00 uur.
    • Plan je zelf je diensten in bij de opdrachtgever? Meld je dan ook af bij de locatie waar je die dag staat ingepland.