Bij Aethon staat klanttevredenheid en kwaliteit centraal. Door onze drive van constante verbetering, efficiëntie en kwaliteit hebben wij de ISO 9001 certificering behaalt. ISO 9001 is dé norm op het gebied van kwaliteitsmanagement. Deze internationale norm helpt ons onze processen te optimaliseren en onze dienstverlening continu te verbeteren.
Tevreden klanten zijn voor ons heel erg belangrijk, net als de kwaliteit van onze dienstverlening. Om die tevredenheid te borgen, monitoren we continu interne en externe factoren die hierop van invloed kunnen zijn. Denk aan marktontwikkelingen, veranderingen in de context waarin we opereren of nieuwe wet- en regelgeving. Aethon hanteert een gestructureerde aanpak om onze klanttevredenheid te optimaliseren. We werken hiervoor met een doorlopende cyclus van vier fasen:
1. Plannen: We stellen heldere doelstellingen voor het komende jaar. Hiervoor bepalen we wie en wat er nodig is om deze doelstellingen te behalen.
2. Uitvoeren: We realiseren de plannen uit fase 1 en monitoren nauwkeurig de voortgang. Dit geldt voor alle primaire processen, zoals sales, recruitment en planning.
3. Controleren & Evalueren: In regelmatige Business Unit meetings evalueren we onze voortgang ten opzichte van de gestelde doelstellingen. We bekijken waar extra aandacht nodig is en voeren interne audits uit. Daarnaast toetsen we de klant- en medewerkerstevredenheid middels enquêtes.
4. Verbeteren: Alle input uit fase 3 wordt geanalyseerd. We bepalen welke verbetertrajecten we opstarten en welke acties hierbij horen. Zo streven we naar continue verbetering, zonder steeds het wiel opnieuw uit te vinden.
Door de ISO 9001 certificering hebben wij een verhoogde focus op klanttevredenheid. We monitoren feedback en passen processen hierop aan. Daarnaast evalueren we processen voortdurend om zo efficiënt mogelijk te werken. ISO 9001 omvat ook aandacht voor naleving van wet- en regelgeving. Door deze certificering ben je dus verzekerd van een betrouwbare HR-partner.
Samen streven we naar optimale klanttevredenheid. De ISO 9001 certificering is hierbij een belangrijke mijlpaal, maar we blijven ons continu inzetten om onze processen en dienstverlening te verbeteren. Wil jij met ons het verschil te maken in de zorg, kinderopvang bij de overheid en woningcorporaties? Neem contact met ons op of lees meer op over onze dienstverlening.