LAAT UW ORGANISATIE BRUISEN VAN DE ENERGIE

Start vandaag.

SAMEN DE OPTIMALE PERSONEELSBEZETTING CREËREN

Op uw klantcontactcentrum is elke dag anders. Een optimale bezetting creëren is daarom vaak een uitdaging. Onze gedreven talenten ondersteunen uw vaste formatie op uw KCC. Ze zijn inzetbaar op telefonie, balie, administratie en webcare. Waar ze klantvragen behandelen over reparatieverzoeken, huurverlaging, huurbevriezing, huurverhoging en het vinden van een passende woning.

Eén van de belangrijkste kenmerken van onze talenten is dan ook dat ze communicatief sterk zijn. Online en offline. Op allerlei kanalen, zoals WhatsApp, Facebook, Instagram, chatbots – maar ook per mail, telefonisch en face-to-face. We trainen ze in het professioneel beantwoorden van vragen en het geven van klantadvies.

We werken graag met u samen om uw optimale personeelsbezetting te realiseren. Niet alleen tijdens ziekte, verlof en drukke periodes, maar ook bij tijdelijke projecten. We schakelen snel extra talent in en ondersteunen u met de planning en roostering. U kunt ons altijd bellen, ook voor ad-hoc vragen, zonder afnameverplichting.

WAARMEE KUNNEN ONZE TALENTEN U ONDERSTEUNEN?

  • Klantcontact: telefonisch, per mail of face-to-face bij de balie
  • Webcare: beantwoorden van vragen die via online kanalen binnenkomen
  • Administratie: verwerken en afhandelen van administratie in uw systeem
  • Huurrecht: beantwoorden van vragen over huurverlaging, huurbevriezing en huurverhoging.
    En huurders daarna doorverbinden naar de juiste afdeling binnen uw woningcorporatie.

WIJ GARANDEREN U

  • (Flexibele) continuïteit in de bezetting van uw KCC: ad-hoc of voor een vastgestelde periode
  • Opgeleide medewerkers met vakinhoudelijke kennis over woningcorporaties die breed inzetbaar zijn in uw klantcontactcentrum
  • Intrinsiek gemotiveerde talenten die bewust kiezen voor het werk binnen de woningcorporatiesector.

VINDEN VAN HET JUISTE TALENT VOOR UW WONINGCORPORATIE

We bereiken potentiële talenten door een effectieve regionale recruitment aanpak, samenwerking met studie- en studentenverenigingen, referral campagnes en een ambassadeursstrategie.

  • Stap 1: Telefonische screening
    Door een recruiter uit het lokale recruitmentteam.
  • Stap 2: Aethon Talent Pitch
    Een online assessment- en competentietool waarmee we de geschiktheid voor een klantcontactfunctie toetsen en benchmarken. In een op maat gemaakte virtuele omgeving wordt er een realistisch beeld van de functie geschetst. Hiermee testen we de benodigde competenties en vaardigheden.
  • Stap 3: Sollicitatiegesprek
    Na het succesvol afronden van de Aethon Talent Pitch wordt de kandidaat uitgenodigd voor een gesprek.

OPLEIDEN VAN TALENT

Wij enthousiasmeren, begeleiden en inspireren talent. Tijdens hun studie en carrière. Voordat ze bij u aan het werk gaan, leiden we ze op. Ons opleidingstraject is in samenwerking met opleidingsinstituut Kjenning op maat gemaakt voor werken bij uw woningcorporatie.

Al onze talenten doorlopen de online startersmodule van Kjenning. Hierin komen de volgende thema’s altijd aan bod:

  • Huurrecht
  • Klantgericht telefoneren
  • Techniek voor niet-technici
  • Communicatie

Daarnaast hebben onze talenten toegang tot (korte) e-learningmodules van GoodHabitz. Zo kunnen ze zich continu blijven ontwikkelen op relevante thema’s voor het werken binnen uw woningcorporatie.

OOK ONZE YOUNG PROFESSIONALS STAAN VOOR U KLAAR

Onze Young Professionals Wonen kunnen uw KCC ook ondersteunen. Tijdens projecten, verlof, ziekte en piekmomenten zoals de huurbevriezing en huurverlaging. Lees hier alles over wat onze Young Professionals Wonen voor u kunnen doen.

MAAK EEN AFSPRAAK

Wilt u meer weten over hoe wij uw formatie kunnen ondersteunen?

Laat uw gegevens achter

Wij zijn Aethon, de werkgever van talent. Aanmoedigers van ontwikkeling.