Start vandaag.
VOOR HET ALLERBESTE RESULTAAT
Op uw klantcontactcentrum is elke dag anders. Een optimale bezetting
creëren is daarom vaak een uitdaging. Onze gedreven talenten
ondersteunen uw vaste formatie op uw KCC. Ze zijn inzetbaar op
telefonie, balie, administratie en webcare. Planning en roostering zijn
hierin essentieel. U kunt ons altijd bellen, ook voor ad-hoc vragen,
zonder afnameverplichting.
Wij werken graag met u samen om uw optimale bezetting te realiseren.
VINDEN VAN HET JUISTE TALENT
Ons dedicated recruitment orgaan levert maandelijks meer dan 500
sollicitanten en 100 aangenomen kandidaten op. Door een gedegen
wervings- en selectiebeleid verbinden we alleen de allerbeste talenten
aan uw organisatie.
-
Telefonische screening
Door onze recruiter
-
Aethon Talent Pitch
Een virtuele testomgeving waarin getoetst wordt op de juiste
competenties d.m.v. testing en gaming -
Sollicitatiegesprek
Na het succesvol afronden van de Aethon Talent Pitch wordt de
kandidaat uitgenodigd voor een gesprek
OPLEIDEN VAN TALENT
Wij enthousiasmeren, begeleiden en inspireren talent. Tijdens hun studie
en carrière. Voordat ze bij u aan het werk gaan, leiden we ze op. Ons
opleidingstraject is in samenwerking met De MariënburgGroep op maat
gemaakt voor werken bij uw organisatie.
De opleiding kent drie hoofdthema’s:
- Burgerzaken
- Klantcontactcentrum
- Identiteitsvaststelling
Onze talenten doorlopen vier stappen voordat ze zelfstandig bij u aan de
slag gaan.