KIRAN LALTA

Marketingcommunicatie stagiaire


Werkweek: 40 uur.
Bij Aethon sinds: augustus 2019.
Typisch Aethon: geen dag is hetzelfde.

Evenementen, social media en photoshoppen. Ze doet het allemaal. Maak kennis met de medewerker van de maand, onze marketingcommunicatie stagiaire: Kiran!

Welke taken voer jij uit bij Aethon?

Ik doe echt van alles! Ik ondersteun onze Event Marketeer Sofie bij het organiseren van evenementen, zowel intern als extern. Bijvoorbeeld bij de Nursing Experience vorige week. Met de Content Marketeer Melanie bedacht ik een plan om dit event online te promoten. Samen met Steven, onze Branddesigner ontwierp ik de afbeeldingen voor social media, de e-mails en voor de website. Omdat we veel events en campagnes organiseren is mijn rol hierin erg afwisselend. Daarnaast help ik onze Interne Communicatiespecialist Laura, onder andere met het schrijven van e-mails voor alle interne medewerkers. Een breed takenpakket, maar dat vind ik alleen maar fijn. Hierdoor leer ik zoveel mogelijk van het marketingcommunicatie vak en kan ik van alles uitproberen. Geen dag is hetzelfde bij Aethon!

Wat vind je het leukst om te doen?

Ik ben het liefst bezig met social media en het organiseren van evenementen. Je krijgt binnen het marketingteam van Aethon ook veel vrijheid om met eigen ideeën te komen die aansluiten bij onze doelgroepen en dat maakt het alleen maar leuker!

Welke kwaliteiten moet een marketingcommunicatie stagiair hebben bij Aethon?

Je moet flexibel zijn, stevig in je schoenen staan en niet vies zijn van hard werken. Daarnaast is het een plus als een stagiair ook leergierig is. Het is een ervaren marketingteam dat verstand heeft van zaken. Geef aan wat je wilt leren en dan krijg je ook de ruimte om daaraan te werken.

Leerzaamste moment?

Schakelen met stakeholders. Je krijgt met collega’s uit verschillende teams (HR, recruitment, talentmanagement etc.) te maken. Zij hebben allemaal verschillende doelen en daaraan moet jij bijdragen als marketingteam. Daar heb ik veel van geleerd.

Trotsmomentje binnen Aethon?

Ik mag de nieuwjaarsborrel voor de Young Professionals organiseren. Ik zou heel trots zijn als dat goed verloopt. Daarnaast ben ik vanaf de eerste week van mijn stage al bezig met alle communicatie rondom kerst. Hiervoor heb ik onder andere verschillende mails opgesteld voor de interne medewerkers, Steven gebriefd voor alle ontwerpen en het kerstpakket samengesteld. Een heel groot en belangrijk project waarbij ik met veel verschillende stakeholders heb gecommuniceerd. Als iedereen zijn kerstpakket op tijd heeft vind ik dat een feestje waard!

Wil je de toekomstige marketingcommunicatie stagiair iets meegeven?

Begin eerder als je die mogelijkheid hebt. Het is een groot bedrijf en je hebt echt de tijd nodig om ingewerkt te worden en alle sectoren te leren kennen. Zorg er ook voor dat je van iedereen binnen het team wat leert. Geef aan op welke gebieden jij je wilt ontwikkelen en dan komt het zeker goed!


Enthousiast geworden na het lezen van Kiran’s stage-ervaring? Vanaf half januari zijn wij op zoek naar een opvolger voor deze topper. Check hier de vacature!

Meer verhalen van Aethon medewerkers:
Lees meer over de werkzaamheden van onze Incompany trainer Piet-Hein
Lees meer over onze matchmaker, corporate recruiter Jeroen