Managementassistent Team Corona

Uurloon € 14,46
Locatie Haarlem
Opleidingsniveau HBO / MBO / Universitair

Jouw uitdaging

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdagende baan als management assistent in de strijd tegen Corona? Lees dan snel verder!

Wij bieden jou namelijk een uitdagende en brede functie in een dynamische werkomgeving midden in de actualiteit. Als managementassistent voor de GGD van gemeente Kennemerland ben jij de stabiele factor voor de teammanagers van Team Corona, bestaande uit vijf teammanagers. Je ondersteunt het management bij diverse ondersteunende, administratieve en secretariële taken. Zo ben je:

  • Op de hoogte van wat er speelt en met de nodige creativiteit en flexibiliteit ben je in staat de agenda’s rond te krijgen;
  • Bereid om vergaderingen voor te bereiden en te notuleren;
  • Het aanspreekpunt voor praktische zaken.
Tot slot ben je betrouwbaar, collegiaal, integer en je voelt je nauw betrokken bij de werkzaamheden van de teams. Deze functie is parttime vanaf 24 uur per week beschikbaar. De standplaats van deze functie is in Haarlem.

Jouw talent

Voor deze functie vragen wij het volgende:

  • Een afgeronde secretaresse opleiding (harde eis)
  • Ervaring met complex agendabeheer van meerdere MT-leden;
  • Organisatie- en improvisatietalent;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Snel kunnen schakelen in taken;
  • Digitaal vaardig;
  • Kennis, inzicht en ervaring met geautomatiseerde systemen (in ieder geval Office)
  • Per direct inzetbaar tot tenminste 1-1-2023, werkdagen in overleg.

Wij bieden jou

  • Een tijdelijk dienstverband;
  • De mogelijkheid om zelf je diensten in te plannen. Lekker flexibel!;
  • Salaris afhankelijk van kennis en ervaring tussen € 2.255,-- en € 3.301,-- (schaal 7) o.b.v. 36 uur per week;
  • Een uitgebreide training zodat je volgens de protocollen kunt werken;
  • Een eigen talent manager waar je terecht kunt met al jouw vragen;
  • De mogelijkheid om jouw steentje bij te dragen aan het bestrijden van Corona;

Over Aethon

Aethon verbindt al meer dan 16 jaar gedreven talenten aan betekenisvol werk in de zorg, het onderwijs, de kinderopvang, bij gemeenten en woningcorporaties. We werven niet alleen, maar investeren in onze talenten met relevante trainingsprogramma’s. Zo verzekeren wij opdrachtgevers van continuïteit in hun organisatie en begeleiden we talenten bij de start van hun carrière.

Met twee sterke merken, Aethon en Samen Professionals, zijn we een totaalleverancier van personeel voor onze opdrachtgevers in de zorg, bij de (semi-)overheid, woningcorporaties, de kinderopvang en het onderwijs. En creëren we duurzame instroom van (studerende) talenten, starters en professionals in maatschappelijke markten waar mensen écht het verschil maken.  Dit doen we o.a. door nieuw talent en professionals op te leiden via onze opleider SVOZ die recentelijk onderdeel is geworden van de Aethon Groep.

Aethon verbindt studerende talenten aan betekenisvol werk bij onze opdrachtgevers. We leiden ze op met praktijkgerichte en relevante trainingen zodat ze direct, met de juiste kennis, aan de slag kunnen. Samen Professionals detacheert starters, trainees en ervaren professionals. Bij een opdrachtgever waar ze zich thuis voelen én echt op hun plek zitten. 

Ook als professional kun je dus bij ons terecht, mijn collega's van Samen Professionals kijken graag met je mee; neem hier een kijkje op de website
Al meer dan 10 jaar ontdekt en verbindt Samen Professionals vakkundige en gedreven professionals aan waardevol werk in de zorg, welzijn, bij de (Semi-)overheid, woningcorporaties en het onderwijs. We detacheren starters, trainees en ervaren professionals. Door te vragen en goed te luisteren helpen we professionals aan de baan die helemaal bij ze past. Wij geloven dat iemand die op de juiste plek zit het verschil maakt.

Wij zijn Aethon, de werkgever van talent. Aanmoedigers van ontwikkeling.