Bijbaan bij een gemeente of woningcorporatie

Uurloon € 14
Locatie Nijmegen
Opleidingsniveau HBO / Universitair

Jouw uitdaging

Jij bent het visitekaartje van de gemeente of een woningcorporatie.
Als je werkdag begint start je de dag natuurlijk met je collega's begroeten en pak je een kop koffie of thee. Vervolgens ben je klaar om te knallen! In de functie van klantcontactmedewerker krijg je telefonisch te maken met een grote verscheidenheid aan vragen, klachten en/of problemen. Je start alle computerprogramma's op die je nodig hebt en zet je head-set op. Aan jou de taak om de burgers of huurders zo goed mogelijk van dienst te zijn en te woord te staan. Je bent dus een echte dienstverlener die de burger altijd vooropstelt en leert in deze functie effectief te communiceren. Als eerste aanspreekpunt zorg jij er altijd voor dat de vraagsteller tevreden gesteld is en dat je de nodige acties op touw zet om te komen tot een oplossing. Oplossingsgericht denken is voor jou dus niet vreemd en je vindt het dan ook leuk om een stapje extra te zetten en goed met de vraagsteller mee te denken zodat je ieder telefoontje perfect kan afronden.

We zijn opzoek naar enthousiaste medewerkers die graag willen werken in de omgeving van Nijmegen - Arnhem

De openingstijden van een gemeente of woningcorporatie zijn maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. Op deze dagen kun je wisselend worden ingepland voor minimaal 16 uur per week.

Jouw talent

  • Communicatief sterk
  • Representatief en enthousiast
  • Een kei in multi tasken. Je werkt met verschillende computersystemen
  • Ervaring in een callcenter of op de klantenservice? Dat is helemaal super!
  • Parttime beschikbaar, minimaal 16 uur per week
Daarnaast volg je minimaal een HBO of WO studie of heb je die afgerond.

Wij bieden jou

  • Een contract voor onbepaalde tijd
  • Een bruto salaris vanaf €14 per uur
  • 8,3% vakantiegeld en reiskostenvergoeding
  • Flexibiliteit, je bepaalt zelf wanneer je werkt!
  • Begeleiding van een Pool Manager
  • Relevante werkervaring, opleidingen en trainingen
  • Een loyaliteitsprogramma waarmee je je softskills en inhoudelijke skills verder kunt ontwikkelen

Over Aethon

Aethon verbindt al meer dan 16 jaar gedreven talenten aan betekenisvol werk in de zorg, het onderwijs, de kinderopvang, bij gemeenten en woningcorporaties. We werven niet alleen, maar investeren in onze talenten met relevante trainingsprogramma’s. Zo verzekeren wij opdrachtgevers van continuïteit in hun organisatie en begeleiden we talenten bij de start van hun carrière.

Met twee sterke merken, Aethon en Samen Professionals, zijn we een totaalleverancier van personeel voor onze opdrachtgevers in de zorg, bij de (semi-)overheid, woningcorporaties, de kinderopvang en het onderwijs. En creëren we duurzame instroom van (studerende) talenten, starters en professionals in maatschappelijke markten waar mensen écht het verschil maken.  Dit doen we o.a. door nieuw talent en professionals op te leiden via onze opleider SVOZ die recentelijk onderdeel is geworden van de Aethon Groep.

Aethon verbindt studerende talenten aan betekenisvol werk bij onze opdrachtgevers. We leiden ze op met praktijkgerichte en relevante trainingen zodat ze direct, met de juiste kennis, aan de slag kunnen. Samen Professionals detacheert starters, trainees en ervaren professionals. Bij een opdrachtgever waar ze zich thuis voelen én echt op hun plek zitten. 

Ook als professional kun je dus bij ons terecht, mijn collega's van Samen Professionals kijken graag met je mee.

Al meer dan 10 jaar ontdekt en verbindt Samen Professionals vakkundige en gedreven professionals aan waardevol werk in de zorg, welzijn, bij de (Semi-)overheid, woningcorporaties en het onderwijs. We detacheren starters, trainees en ervaren professionals. Door te vragen en goed te luisteren helpen we professionals aan de baan die helemaal bij ze past. Wij geloven dat iemand die op de juiste plek zit het verschil maakt.

Wij zijn Aethon, de werkgever van talent. Aanmoedigers van ontwikkeling.