Poolmanager planning

Salaris € 2800
Locatie Rijswijk
Opleidingsniveau HBO

Jouw uitdaging

Ben jij een expert in het binden en boeien van talenten? En ben jij een commercieel plantalent? Dan hebben wij een gave uitdaging voor je. Bij Aethon bieden we talenten training, begeleiding en perspectief in de start van hun carrière. Als poolmanager bij Aethon ben je proactief, sensitief, klantvriendelijk en beschik je over een flinke dosis overtuigingskracht. Herken je jezelf hierin? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Poolmanager. Klinkt tof, wat houdt het precies in?
Als poolmanager ben je het operationele aanspreekpunt voor klant en talent. Je zorgt voor een zo commercieel mogelijke match tussen de beschikbaarheid van een talent en de aangevraagde uren van een klant en je monitort doorlopend de poolgrootte, invulpercentages, klant- en talent tevredenheid. In je rol als poolmanager ben je in staat om het Aethon concept toe te lichten aan klant en talent. Je bouwt een persoonlijke relatie op met de pool van externe talenten en draagt hiermee bij aan de 9+ beleving. Zoals omschreven ben je verantwoordelijk voor het operationele proces omtrent talenten, waaronder (kort) verzuim, leegloop, (inwerk)cases, door-en uitstroom en het juiste aantal contracturen. Je voert commerciële, transparante en gelijkwaardige gesprekken. Je haalt tijdig aanvragen op bij onze klanten, matcht de beschikbaarheid en de aangevraagde uren en zorgt voor een zo hoog mogelijke ratio. Daarnaast verkoop je actief beschikbaarheid aan de klant en diensten aan talenten.

En verder pak je administratieve taken op zoals:

  • Het controleren van gegevens;
  • Het corrigeren van gegevens of aanpassen van de planningen;
  • Het bijwerken van dashboards.
Jouw team
Bij Aethon kom je te werken in een landelijk team dat zich richt op de zorg, overheid of kinderopvang. Je collega poolmanagers werken door heel het land en jij dus ook. Zo kan je veel delen met en leren van elkaar. Op de vestiging heb je een vaste basis en werk je samen met collega’s uit verschillende functies. Zoals planning, accountmanagement en recruitment.

Jouw talent

  • Je hebt hbo werk- en denkniveau en een studie afgerond in de richting van bijvoorbeeld HR, bedrijfskunde of communicatie;
  • Je hebt ervaring in klant- en/ of medewerkerscontact;
  • Je bent fulltime (32 tot 40 uur) beschikbaar;
  • Je voelt je thuis in een zeer dynamische werkomgeving en kunt hier de rust bewaken; We werken met veel studenten, dus belangrijk dat je goed prioriteiten kan stellen en kan organiseren;
  • Je bent pro-actief en ziet altijd mogelijkheden om onze talenten nog beter te bedienen; je laat je niet leiden door alles wat op je af kan komen op een dag, maar werkt juist vanuit een stip op de horizon en ambities/doelstellingen;
  • Je bent servicegericht, flexibel en creatief; je denkt graag 'out of the box' over alles wat bijdraagt aan de 9+ beleving van onze medewerkers en klanten.

Wij bieden jou

  • Een fulltime salaris tussen de €2500 - €3000 (afhankelijk van leeftijd en ervaring);
  • Een baan waarin je écht het verschil kunt maken voor onze talenten;
  • Een fulltime baan (32-40 uur) op basis van een tijdelijk contract met uitzicht op onbepaalde tijd;
  • Sportieve korting op je sportschool abonnement. Via onze bedrijfsfitnessregeling dragen wij bij aan jouw fitte en vitale carrière;
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals reiskostenvergoeding, een flexibele verlofregeling, laptop, telefoon, een goeie pensioenregeling;
  • Jouw talent gaan we samen verder ontwikkelen; stilstaan is geen optie bij Aethon!

Over Aethon

Met drie sterke merken (Aethon, Samen Professionals en SVOZ) zijn we een totaalleverancier van personeel voor onze opdrachtgevers in de zorg, bij de (semi-)overheid, woningcorporaties en de kinderopvang. We creëren duurzame instroom van (studerende) talenten, starters en professionals in maatschappelijke markten waar je écht het verschil kunt maken. Dit doen we onder andere door nieuw talent en professionals op te leiden via onze opleider SVOZ.

Aethon verbindt studerende talenten aan betekenisvol werk bij onze opdrachtgevers. We leiden ze op met praktijkgerichte en relevante trainingen zodat ze direct - met de juiste kennis - aan de slag kunnen.
Samen Professionals detacheert starters, trainees en ervaren professionals bij een opdrachtgever waar ze zich thuis voelen én echt op hun plek zitten.

Zo verzekeren we opdrachtgevers van continuïteit en flexibiliteit in hun organisatie, begeleiden we talenten bij de start van hun carrière en helpen we professionals bij de ontwikkeling van hun loopbaan. Dat is de win-win-win waar wij voor gaan.