Bijbaan klantenservice

Uurloon € 14
Locatie Heerlen
Opleidingsniveau HBO / Universitair

Jouw uitdaging

Werken als klantenservice medewerker bij een woningcorporatie of gemeente is uitgebreider dan je denkt! In deze uitdagende bijbaan behandel je telefonisch vragen van huurders of burgers. Dit kan gaan over huurverhogingen en het andere moment ontvang je via social media een klacht over de buren van een huurder. Voor de gemeente kan het gaan over een paspoort verlegen, een vraag over een vergunning en een afspraak maken aan de balie. Hiervoor ga je op zoek naar een passende oplossing. Multitasking, dienstverlenend en oplossingsgericht denken, competenties die jij allemaal nog verder gaat ontwikkelen. Klinkt dit goed? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?
Bij een woningcorporatie ga je aan de slag met vragen als: "Help, ik heb een lekkende kraan?" Voordat de huurder de laatste zin had uitgesproken wist jij al meteen wat je moest doen. Snel neem jij contact op met iemand die de kraan voor deze huurder kan herstellen en registreer je dit in het systeem. Je koppelt dit terug aan de huurder en deze kan snel weer de kraan gebruiken zonder dat die lekt. Je hangt op en snel maak jij je klaar voor het volgende telefoontje. Als klantenservice medewerker bij deze woningcorporatie ga je aan de slag bij een maatschappelijke organisatie. Zij maken zich als woningcorporatie hard om voor iedereen huren mogelijk, betaalbaar en leefbaar te maken. Zo zijn ze niet alleen verantwoordelijk voor het verhuur, maar ook voor het beheer en het onderhoud van woningen. Geen enkel telefoontje is hetzelfde. In deze bijbaan ben jij voor ieder probleem, klacht of vraag het aanspreekpunt. Het is daarom belangrijk dat je energie krijgt van mensen helpen en dat jij oplossingsgericht te werk gaat.

In de functie van klantcontactmedewerker bij de gemeente krijg je te maken met een grote verscheidenheid aan vragen, klachten en/of problemen. Dit kan bijvoorbeeld gaan over geboorteregistraties, het aanvragen van paspoorten en/of klachten over de publieke ruimte. Aan jou de taak om de burgers hierin zo goed mogelijk van dienst te zijn en te woord te staan. Je bent dus een echte dienstverlener die de burger altijd vooropstelt en leert in deze functie effectief te communiceren. Als eerste aanspreekpunt zorg jij er altijd voor dat de vraagsteller tevreden gesteld is en dat je de nodige acties op touw zet om te komen tot een oplossing.

Wij zoeken enthousiaste kandidaten die willen werken in de omgeving van Maastricht of Heerlen.

Werkdagen en werktijden
maandag t/m vrijdag van 08.30-17.00 uur. Op deze dagen kun je tussen de minimaal 16 uur per week worden ingepland.

Jouw talent

Jij bent communicatief sterk. Eerdere klantenservice/klantcontactervaring (of callcenter) zijn dan ook zeker in jouw voordeel. Heb je deze ervaringen niet maar wil jij je hier graag in ontwikkelen? Wees welkom! Ook weet jij empathisch en oplossingsgericht om te gaan met klachten en andere interactie met huurders/burgers.

Tot slot:

  • Ben je enthousiast en representatief
  • Kun je goed tegen een hectische en dynamische omgeving
  • Volg je een hbo- of wo-studie of bent afgestudeerd op dit niveau
  • Ben je minimaal 16 uur per week beschikbaar

Wij bieden jou

  • Een salaris vanaf €14,06 bruto per uur
  • 8,3% vakantiegeld en reiskostenvergoeding
  • Flexibiliteit, je bepaalt zelf wanneer je werkt
  • Begeleiding van een Poolmanager
  • Relevante werkervaring, opleidingen en trainingen
  • Contract voor onbepaalde tijd

Over Aethon

Aethon verbindt al meer dan 16 jaar gedreven talenten aan betekenisvol werk in de zorg, het onderwijs, de kinderopvang, bij gemeenten en woningcorporaties. We werven niet alleen, maar investeren in onze talenten met relevante trainingsprogramma’s. Zo verzekeren wij opdrachtgevers van continuïteit in hun organisatie en begeleiden we talenten bij de start van hun carrière.

Wij zijn Aethon, de werkgever van talent. Aanmoedigers van ontwikkeling.