Parttime KCC medewerker Gemeente

Uurloon € 14,00
Locatie Haarlem
Opleidingsniveau HBO / Universitair

Jouw uitdaging

Krijg jij energie van contact met klanten en ben jij graag dienstverlenend bezig? Ben jij flexibel en ga je uitdagingen niet uit de weg? Kom werken op het klantcontact centrum van een gemeente in de regio Haarlem!

Je bent het eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en instellingen van de gemeente. Je neemt de telefonische vragen van burgers in behandeling en verwerkt deze in de verschillende systemen van de gemeente. Een verantwoordelijke parttime functie waarbij je veel verschillende mensen spreekt, vragen beantwoordt en advies geeft. Het is een afwisselende job waar je minimaal 16 uur per week beschikbaar bent. Word jij het nieuwe visitekaartje van de gemeente?

JOUW DAG
In de functie van klantcontactmedewerker krijg je te maken met een grote verscheidenheid aan vragen, klachten en/of problemen. Dit kan bijvoorbeeld gaan over geboorteregistraties, het aanvragen van paspoorten, vragen over vergunningen en/of klachten over de publieke ruimte. Aan jou de taak om de burgers hierin zo goed mogelijk van dienst te zijn en te woord te staan. Je bent dus een echte dienstverlener die de burger altijd vooropstelt en leert in deze functie effectief te communiceren. Als eerste aanspreekpunt zorg jij er altijd voor dat de vraagsteller tevreden gesteld is en dat je de nodige acties op touw zet om te komen tot een oplossing. Je bent flexibel inzetbaar op het klantcontact centrum. Je onderscheidt je door jouw dienstverlenende instelling en stelt de klant altijd centraal. Je hebt een proactieve houding, zowel richting de burger als de (interne) klant.

Jouw talent

Jij bent communicatief sterk. Je staat tenslotte heel de dag in contact met burgers. Eerdere klantcontactwerkzaamheden zijn dan zeer welkom, maar zeker niet een must. Daarnaast:

  • Ben je enthousiast en representatief
  • Volg je minimaal een hbo- of wo-studie of bent afgestudeerd op dit niveau
  • Minimaal 16 uur per week beschikbaar op werkdagen

Wij bieden jou

  • Een bruto salaris van minimaal €14 bruto per uur
  • 8,3% vakantiegeld en reiskostenvergoeding
  • Een tijdelijk dienstverband
  • Flexibiliteit, je bepaalt zelf wanneer je werkt!
  • Begeleiding van een Talent Manager
  • Relevante werkervaring, opleidingen en trainingen
    Afhankelijk van de opdrachtgever liggen jouw werktijden tussen 08:00 uur en 17:00 uur,
Begint jouw carrière bij Aethon?
Je kunt voor vragen ook altijd contact opnemen met onze recruiter Violinie Subramaniam. Je kunt haar bereiken via violinie.subramaniam@aethon.nl of telefonisch via 06-11835403 (bellen of whatsappen).

Over Aethon

Aethon verbindt al meer dan 16 jaar gedreven talenten aan betekenisvol werk in de zorg, het onderwijs, de kinderopvang, bij gemeenten en woningcorporaties. We werven niet alleen, maar investeren in onze talenten met relevante trainingsprogramma’s. Zo verzekeren wij opdrachtgevers van continuïteit in hun organisatie en begeleiden we talenten bij de start van hun carrière.

Wij zijn Aethon, de werkgever van talent. Aanmoedigers van ontwikkeling.