Parttime KCC medewerker

Uurloon € 14
Locatie Roermond
Opleidingsniveau HBO / Universitair

Jouw uitdaging

Werken als klantenservice medewerker bij een woningcorporatie of gemeente is uitgebreider dan je denkt!

In deze uitdagende bijbaan bij een woningcorporatie behandel je telefonisch vragen over huurverhogingen en het andere moment ontvang je via social media een klacht over de buren van een huurder. Hiervoor ga je op zoek naar een passende oplossing. "Help, ik heb een lekkende kraan?" Voordat de huurder de laatste zin had uitgesproken wist jij al meteen wat je moest doen. Snel neem jij contact op met iemand die de kraan voor deze huurder kan herstellen en registreer je dit in het systeem. Je koppelt dit terug aan de huurder en deze kan snel weer de kraan gebruiken zonder dat die lekt. Je hangt op en snel maak jij je klaar voor het volgende telefoontje. Als klantenservice medewerker bij deze woningcorporatie ga je aan de slag bij een maatschappelijke organisatie. Zij maken zich als woningcorporatie hard om voor iedereen huren mogelijk, betaalbaar en leefbaar te maken. Zo zijn ze niet alleen verantwoordelijk voor het verhuur, maar ook voor het beheer en het onderhoud van woningen. Geen enkel telefoontje is hetzelfde

Ga je aan de slag bij de gemeente? In de functie van klantcontactmedewerker krijg je te maken met veel verschillende vragen, klachten en problemen. Dit kan bijvoorbeeld gaan over het aanvragen van paspoorten, geboorteregistraties, vragen over vergunningen en klachten over de publieke ruimte. Het is aan jou de taak om de burgers hierin zo goed mogelijk van dienst te zijn en te woord te staan. Als eerste aanspreekpunt zorg jij er altijd voor dat je de inwoner tevreden stelt en dat je de nodige acties op touw zet om te komen tot een oplossing. Je bent flexibel inzetbaar op het klantcontact centrum.

In beide functies is multitasking, dienstverlenend en oplossingsgericht denken voor jou niet vreemd. Natuurlijk ga je deze competenties allemaal nog verder gaat ontwikkelen. Klinkt dit goed? Lees dan snel verder!

Werkdagen en werktijden
De woningcorporatie of gemeente is open op maandag t/m vrijdag van 08.30-17.00 uur. Op deze dagen kun je tussen de minimaal 16 uur per week worden ingepland.

Jouw talent

Jij bent communicatief sterk. Heb je eerdere klantenservice/klantcontactervaring (of callcenter)? Dan is dat super fijn! Heb je deze ervaringen niet maar wil jij je hier graag in ontwikkelen? Wees welkom!
Ook weet jij empathisch en oplossingsgericht om te gaan met klachten en andere interactie met huurders/burgers.

Tot slot:

  • Ben je enthousiast en representatief
  • Kun je goed tegen een hectische en dynamische omgeving
  • Volg je een hbo- of wo-studie of bent afgestudeerd op dit niveau
  • Ben je minimaal 16 uur per week beschikbaar

Wij bieden jou

  • Een salaris vanaf €14,00 bruto per uur
  • 8,3% vakantiegeld en reiskostenvergoeding
  • Flexibiliteit, je bepaalt zelf wanneer je werkt
  • Begeleiding van een Pool Manager
  • Relevante werkervaring, opleidingen en trainingen
  • Contract voor onbepaalde tijd

Over Aethon

Aethon verbindt al meer dan 16 jaar gedreven talenten aan betekenisvol werk in de zorg, het onderwijs, de kinderopvang, bij gemeenten en woningcorporaties. We werven niet alleen, maar investeren in onze talenten met relevante trainingsprogramma’s. Zo verzekeren wij opdrachtgevers van continuïteit in hun organisatie en begeleiden we talenten bij de start van hun carrière.

Met twee sterke merken, Aethon en Samen Professionals, zijn we een totaalleverancier van personeel voor onze opdrachtgevers in de zorg, bij de (semi-)overheid, woningcorporaties, de kinderopvang en het onderwijs. En creëren we duurzame instroom van (studerende) talenten, starters en professionals in maatschappelijke markten waar mensen écht het verschil maken.  Dit doen we o.a. door nieuw talent en professionals op te leiden via onze opleider SVOZ die recentelijk onderdeel is geworden van de Aethon Groep.

Aethon verbindt studerende talenten aan betekenisvol werk bij onze opdrachtgevers. We leiden ze op met praktijkgerichte en relevante trainingen zodat ze direct, met de juiste kennis, aan de slag kunnen. Samen Professionals detacheert starters, trainees en ervaren professionals. Bij een opdrachtgever waar ze zich thuis voelen én echt op hun plek zitten. 

Ook als professional kun je dus bij ons terecht, mijn collega's van Samen Professionals kijken graag met je mee.
Al meer dan 10 jaar ontdekt en verbindt Samen Professionals vakkundige en gedreven professionals aan waardevol werk in de zorg, welzijn, bij de (Semi-)overheid, woningcorporaties en het onderwijs. We detacheren starters, trainees en ervaren professionals. Door te vragen en goed te luisteren helpen we professionals aan de baan die helemaal bij ze past. Wij geloven dat iemand die op de juiste plek zit het verschil maakt.

Wij zijn Aethon, de werkgever van talent. Aanmoedigers van ontwikkeling.