Bijbaan medewerker klantenservice bij een gemeente

Dienstverband bijbaan / studentenbaan
Aantal uren per week 08 - 16 uur
Opleidingsniveau Universitair
Locatie Gorinchem

Jouw uitdaging

Krijg jij energie van contact met klanten en ben jij graag dienstverlenend bezig? Ben jij flexibel en ga je uitdagingen niet uit de weg? Lees dan snel verder over de functie medewerker klantenservice.

Als medewerker klantenservice in omgeving Breda- Gorinchem ben je het eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en instellingen. Je neemt de klantvragen in behandeling en verwerkt deze op passende wijze. Een verantwoordelijke functie waarbij je veel verschillende mensen spreekt, vragen beantwoordt en advies geeft. Het is een afwisselende job waar je minimaal 16 uur per week beschikbaar voor bent. Word jij het nieuwe visitekaartje van de gemeente?

JOUW DAG
Een nieuwe baby, een verhuizing naar het buitenland of je eerste rijbewijs. Voorbeelden van onderwerpen waarmee de inwoners van een gemeente zich wenden tot het team Burgerzaken. Ze doen dit aan één van de balies van het stadhuis, per telefoon of steeds meer via digitale services. De burgers verwachten in alle gevallen snel, adequaat en klantgericht te worden geholpen en dat levert jou als klantadviseur Burgerzaken een gevarieerde functie op.

Met jouw collega’s van Burgerzaken werk je aan excellente dienstverlening binnen een veranderende en steeds complexere omgeving, waar óók zaken als gegevensbeveiliging of identiteitsfraude een rol spelen. Met elkaar slagen jullie erin om alle veranderingen samen te laten gaan met aandacht voor het proces en het continu verhogen van het niveau van dienstverlening.

Je bent flexibel inzetbaar op het KCC, op de afdeling webcare, de informatiebalie en/of aan de frontoffice balies van burgerzaken. Je onderscheidt je door jouw dienstverlenende instelling en stelt de klant altijd centraal. Je hebt een proactieve houding, zowel richting de burger als de (interne) klant.

Jouw talent

  • Je volgt een (deeltijd) studie of bent afgestudeerd op hbo- of wo- niveau;
  • Je bent wekelijks minimaal 16 uur beschikbaar, op doordeweekse dagen (tussen 08.00-17.30);
  • Je zoekt een (bij)baan voor de minimale periode van 1 jaar;
  • Je bent bereid om maximaal een uur te reizen voor je werk;
  • Telefonie-ervaring is een pré.
Begint jouw carrière bij Aethon?
Solliciteer dan direct en we maken graag telefonisch kennis met je! We geven je graag aanvullende uitleg over de functie en procedure. Indien er sprake is van een match wordt er een sollicitatiegesprek gepland. Voorafgaand dit gesprek rond je een assessment af die in het gesprek wordt besproken. Wij zullen je daarna ook voorbereiden op het klikgesprek.

Toch nog vragen? Neem dan contact op met Iris Visser via iris.visser@aethon.nl of bel naar 088-035 1500

Belangrijke update
We nemen de maatregelen tegen het coronavirus enorm serieus. Onze kantoren zijn gesloten, maar onze (bij)banen gaan nooit dicht. In deze bijzondere tijden is het nog belangrijker om bij te dragen. We hebben talent zoals jij namelijk keihard nodig!

Wij bieden jou

  • Een afwisselende en uitdagende functie binnen een gemeente in de regio Breda- Gorinchem;
  • Flexibiliteit, je geeft zelf je beschikbaarheid op, waardoor de functie goed te combineren is met je studie;
  • Een goed salaris tussen de €11,66 en €13,- bruto p/u;
  • Versterking van je cv met inhoudelijke werkervaring, gratis opleiding en training;
  • Ontwikkeling van een relevant netwerk.

Over Aethon

Aethon verbindt ambitieuze studenten en young professionals aan de leukste (bij)banen in de publieke sector. Aethon hecht veel waarde aan ontwikkeling. Het is meer dan een bijbaan alleen: een echte kickstart van jouw carrière en opstap voor de toekomst!