Parttime klantcontact woningcorporatie

Dienstverband bijbaan / studentenbaan
Aantal uren per week 16 - 24 uur
Opleidingsniveau Universitair
Locatie Rotterdam

Jouw uitdaging

Werken bij een woningcorporatie, veelzijdiger dan je denkt! Het ene moment behandel je telefonisch vragen over huurverhogingen, het andere moment ontvang je via social media een klacht over de buren van een huurder. Hiervoor ga je op zoek naar een passende oplossing. Multitasken, dienstverlenend en oplossingsgericht denken. Competenties die jij zeker onder de knie gaat krijgen!

Een bijbaan met ontwikkeling
Als Medewerker Klantcontact ben je het eerste aanspreekpunt voor huurders van een woningcorporatie met locaties in Den Haag en Rotterdam. In de basis handel je veelzijdige vragen, tips en klachten af.

Een voorbeeld van een dag:
Je start met de afhandeling van open administratieve taken. Vervolgens heb je een dagstart met je teamleden, bespreek je de actualiteiten, casuïstiek en resultaten van het team en de afdeling. Je eerste telefoontje van een huurder komt binnen met een reparatie verzoek. Je maakt gelijk een reparatie afspraak en de huurder is tevreden met jouw snelle actie. Daarna krijg je een telefoontje van een huurder over geluidsoverlast. Je vult samen het overlastformulier in en je draagt dit over aan een collega van sociaal beheer. Na de lunch werk je jouw administratie bij. Vol energie beantwoord je vragen over urgenties, voor buurtbemiddeling en van woningzoekenden. Aan het einde van je dag klap je met een voldaan gevoel je laptop dicht; je hebt onze (toekomstige) huurders in één keer goed geholpen!

Jij gaat niet ongetraind van start!
Voordat je begint bij de woningcorporatie krijg je van Aethon een training waarin je alle kneepjes van het vak leert. Een mooie kick-start van jouw carrière binnen het publieke domein! In de training krijg je gesprekstechnieken, huurrecht, klantgericht telefoneren, conflicthantering en alles over privacy (de AVG). Naast deze training begeleidt Aethon jou ook gedurende jouw werkzaamheden. Zo krijg je de beschikking over een vast contactpersoon, jouw Talent Manager. Samen gaan jullie op zoek naar de invulling van jouw carrière pad!

Jouw talent

Jij bent communicatief sterk, kan goed tegen tijdsdruk, raakt niet in de stress van targets en je staat stevig in je schoenen. Ook weet jij begripvol en oplossingsgericht om te gaan met klachten en andere interactie met huurders. Tot slot:

  • Ben je enthousiast en representatief
  • Je hebt al eerder klantenservice/klantcontactervaring opgedaan (pre)
    - Volg je een hbo- of wo-studie (of je bent afgestudeerd op dit niveau). Bijvoorbeeld: bestuurskunde / bedrijfskunde / communicatie / vastgoed & makelaardij
  • Ben je 16 uur (2x 8 uur) per week beschikbaar (van maandag tot vrijdag)
  • Je kan om 8:15 uur beginnen met werken (tot 16:30)
Vanaf 15 september starten de trainingen. Je moet 2 weken lang 4 dagen in de week beschikbaar zijn om de trainingen te volgen. Vervolgens word je 3 weken lang, 3 dagen (zelf in te plannen) in de week goed ingewerkt. Vanaf oktober ben je beschikbaar om 2 dagen in de week te werken.

Datum Locatie Tijd
woensdag 15 september 2021 09:00-16:30
donderdag 16 september 2021 08:30-17:00
vrijdag 17 september 2021 09:00-16:30
maandag 20 september 2021 08:30-17:00
dinsdag 21 september 2021 09:00-16:30
donderdag 23 september 2021 08:30-16:30
vrijdag 24 september 2021 09:00-16:30
maandag 27 september 2021 08:30-16:30

GROEP 2
Datum Locatie Tijd
donderdag 16 september 2021 09:00-16:30
vrijdag 17 september 2021 08:30-17:00
dinsdag 21 september 2021 08:30-17:00
woensdag 22 september 2021 09:00-16:30
donderdag 23 september 2021 K09:00-16:30
vrijdag 24 september 2021 08:30-16:30
maandag 27 september 2021 09:00-16:30
dinsdag 28 september 2021 08:30-16:30

Wij bieden jou

  • Een minimaal startsalaris van €13,65 bruto per uur
  • 8,3% vakantiegeld en reiskostenvergoeding
  • Flexibiliteit, je bepaalt zelf wanneer je werkt!
  • Begeleiding van een Talent Manager
  • Relevante werkervaring, opleidingen en trainingen
  • Een loyaliteitsprogramma waarmee je je softskills en inhoudelijke skills verder kunt ontwikkelen
Afhankelijk van de opdrachtgever liggen jouw werktijden tussen 07:45 uur en 17:00 uur,

Begint jouw carrière bij Aethon?
Solliciteer dan direct en Jolijn maakt graag telefonisch kennis met je! Ze geeft je graag aanvullende uitleg over de functie en procedure. Indien er sprake is van een match wordt er een sollicitatiegesprek gepland. Voorafgaand dit gesprek rond je een assessment af die in het gesprek wordt besproken. Jolijn zal je daarna ook voorbereiden op het klikgesprek.

Heb je toch nog vragen? Dan kan je altijd terecht bij onze recruiter Jolijn via jolijn.eikelboom@aethon.nl of via 06-14464729 (bellen of whatsappen).

Over Aethon

Aethon verbindt al meer dan 14 jaar gedreven talenten aan betekenisvol werk in de zorg, het onderwijs, de kinderopvang, bij gemeenten en woningcorporaties. We werven niet alleen, maar investeren in onze talenten met relevante trainingsprogramma’s. Zo verzekeren wij opdrachtgevers van continuïteit in hun organisatie en begeleiden we talenten bij de start van hun carrière.

Wij zijn Aethon, de werkgever van talent. Aanmoedigers van ontwikkeling.