Administratief medewerker – GGD Kennemerland

Dienstverband bijbaan / studentenbaan
Aantal uren per week 08 - 16 uur
Opleidingsniveau Universitair
Locatie Haarlem

Let op: deze vacature is reeds vervuld. Bekijk alle actieve vacatures

Jouw uitdaging

Help jij mee om het corona-virus te bestrijden? Wij zijn op zoek naar administratief medewerkers voor de GGD Kennemerland met de locaties Haarlem en IJmond. In 2021 wordt de Nederlandse bevolking massaal ingeënt tegen COVID19, dus ook in deze provincie! Met deze (bij)baan kun jij je steentje daaraan bijdragen.

Een maatschappelijke en impactvolle bijbaan
Als administratief medewerker werk je samen met de vaccinatiemedewerker. Zodra de patiënt bij jullie komt, check je de persoonsgegevens in het systeem en registreer je dat de prik gezet wordt. Nadat de prik gezet is ben jij degene die het vaccinatiebewijs uit print en mee geeft. Het is van groot belang dat je nauwkeurig en volgens protocollen te werk gaat.

Voorafgaand aan de start van deze (bij)baan krijg je een training in CoronIT, het programma van de GGD waarin alles omtrent de vaccinaties geregistreerd wordt.

Belangrijke mededeling
De start van deze (bij)baan ligt tussen nu en begin maart. Mocht je dus niet per direct beschikbaar zijn, dan kun je nog steeds solliciteren! Daarnaast is enige flexibiliteit van belang. Binnen de regio zijn er meerdere vaccinatielocaties, daarnaast is het ook mogelijk om op Schiphol ingezet te worden.

Alle werklocaties zijn goed bereikbaar vanuit o.a. Amsterdam. Zowel met het ov als eigen vervoer.

Jouw talent

Voor deze parttime functie is het belangrijk dat je minimaal 2 dagen per week beschikbaar bent. Daarnaast is flexibiliteit van grootbelang! En verder:

  • Heb je affiniteit met administratieve werkzaamheden
  • Ben je ICT-vaardig, het is een pre als je bekend bent met het systeem CoronIT
  • Ben je stressbestendig en sta je stevig in je schoenen
  • Ben je empathisch en kun je mensen op hun gemak stellen
  • Ben je gewend om te werken volgens strikte protocollen en richtlijnen


De werktijden liggen tussen 08:00 en 18:00 van maandag t/m zondag.

Wij bieden jou

  • Een tijdelijk dienstverband
  • De mogelijkheid om zelf je diensten in te plannen. Lekker flexibel!
  • Een minimaal bruto uurloon vanaf €16,35
  • Een reiskostenvergoeding en onregelmatigheidstoeslag
  • Een uitgebreide training zodat je volgens de protocollen kunt werken
  • Een eigen talent manager waar je terecht kunt met al jouw vragen
  • De mogelijkheid om jouw steentje bij te dragen aan het bestrijden van Corona

Over Aethon

Aethon verbindt al meer dan 15 jaar gedreven talenten aan betekenisvol werk in de zorg, het onderwijs, de kinderopvang, bij gemeenten en woningcorporaties. We werven niet alleen, maar investeren in onze talenten met relevante trainingsprogramma’s. Zo verzekeren wij opdrachtgevers van continuïteit in hun organisatie en begeleiden we talenten bij de start van hun carrière.

Wij zijn Aethon, de werkgever van talent. Aanmoedigers van ontwikkeling.