Medewerker uitkeringsadministratie Utrecht

Dienstverband Detachering / interim / zzp
Aantal uren per week 32 - 40 uur
Opleidingsniveau MBO
Locatie Utrecht

Let op: deze vacature is reeds vervuld. Bekijk alle actieve vacatures

Jouw uitdaging

Als Medewerker uitkeringsadministratie ben jij nauwkeurig en wil jij je cijfermatige vaardigheden graag inzitten voor je medemens. Samen met jouw collega's ben jij verantwoordelijk voor de financiële en administratieve afhandeling van voorzieningen in het sociaal domein. Dit kan zijn: binnen afdelingen de schuldhulpverlening, WMO of werk en inkomen.

Jouw taken:

  • Het tijdig en juist uitbetalen van uitkeringen van burgers;
  • Het adviseren van consulenten;
  • Het verwerken van informatie uit onderzoeken;
  • Het verstrekken van informatie aan externen;
  • Het maken van herberekeningen
  • Het verwerken van mutaties;
  • Het controleren en verwerken van inkomstenverklaringen;
  • Het aan- en afmaken van jij debiteuren/uitkeringsdossiers.

Jouw talent

Jij bent als administratief medewerker, maar houdt er ook van om in de cijfers en rapporten te duiken. Herken jij jezelf ook in de volgende punten?

  • Jij bent 32 - 36 uur per week beschikbaar verdeeld over 4 of 5 werkdagen;
  • Jij hebt minimaal 1 jaar recente werkervaring als medewerker uitkeringsadministratie binnen een gemeente;
  • Jij hebt actuele kennis van de Participatiewet, WMO en jeugdwet;
  • Jij hebt een mbo 4 diploma op zak, liefst met een maatschappelijke, sociale of juridische achtergrond zoals sociaal juridische dienstverlening;
  • Jij bent startklaar met een gemeentelijk systeem zoals GWS/Suite, Civision of Socrates.

Wij bieden jou

Daar staat natuurlijk ook wat tegenover:

  • Een mogelijkheid om je te blijven ontwikkelen doormiddel van een persoonlijk opleidingsprogramma;
  • Een salaris in CAO gemeenten schaal 6/7 trede op basis van ervaring;
  • Een tijdelijk contract/ tijdelijk dienstverband met optie tot verlenging tot zelfs onbepaalde tijd;
  • Een fulltime baan bij een gemeente die hart voor de stad heeft;
  • Een dedicated accountmanager voor jou en inspirerende, gezellige bijeenkomsten met je collega Aethonners;

Over Aethon

Je komt via Aethon te werken bij een gemeente. Dat kan zijn in Rotterdam, Amsterdam, Schiphol rijk, Utrecht, Almere, Amersfoort, Den Haag, Leiden, Zoetermeer, Zwolle of ergens anders in Nederland. Je zult zien dat elke gemeente anders werkt en weer zijn eigen charmes heeft. Deze charmes kun jij via Aethon ervaren. Jobhoppen zonder het gedoe van compleet weer opnieuw te beginnen met solliciteren. Daarnaast krijg je via ons opleidingsinstituut, de Academy, de mogelijkheid om via diverse opleidingen je groeiambities waar te maken. Samen met jouw dedicated accountmanager ga je jouw ideale carrière bij de overheid uitstippelen en waar maken!

Wij leren jou eerst graag kennen als persoon zodat wij de juist match kunnen maken. Vervolgens kom je bij Aethon in dienst op basis van detachering. Aethon verbindt professionals zoals jij aan de beste carrières binnen onder andere het sociaal domein. We zorgen er daarna samen voor dat je elke dag met een glimlach aan het werk kunt gaan.