ALLROUND MEDEWERKER BURGERZAKEN REGIO AMSTERDAM

  • DienstverbandFulltime
  • Aantal uren per week32 - 40 uur
  • Opleidingsniveau HBO
  • LocatieAmsterdam

Jouw uitdaging

Ben jij op zoek naar een leuke werkgever bij wie jouw persoonlijke ontwikkeling centraal staat? Heb je al werkervaring met front - en backoffice werkzaamheden binnen de afdeling Burgerzaken bij een gemeente? Zoek dan niet verder: Je hebt jouw uitdaging gevonden!

Voor verschillende gemeenten in de provincie Noord-Holland zijn wij op zoek naar allroundmedewerkers die deze toffe teams kunnen versterken! Als allround medewerker Burgerzaken ben jij het manusje van alles, omdat jij zowel werkervaring hebt binnen de frontoffice als backoffice heb jij een breed en uitdagende takenpakket.

Jouw taken:
  • Je verricht zelfstandig werkzaamheden op het gebied van aanvraag/ uitgifte van reisdocumenten, rijbewijzen, parkeervergunningen, uittreksels en VOG;
  • Je controleert systematisch de kwaliteit van de (door de burger) aangeleverde gegevens en corrigeert deze gegevens indien nodig;
  • Je verwerkt nauwkeurig gegevens in de Basis Registratie Personen (BRP);
  • Je staat burgers aan de balie te woord en bent het visitekaartje van de gemeente.


Daarnaast krijg je de kans om je via ons opleidingsinstituut, de Aethon Aecademy, te ontwikkelen tot allround medewerker Burgerzaken van de toekomst en te groeien in de opdrachten. Het opleidingsprogramma wordt op maat gemaakt en is toegespitst op jouw behoeften. Jouw persoonlijke ontwikkeling staat bij ons centraal. Samen stippelen we jouw carrière verder uit aan de hand van jouw drijfveren en ambities.

Jouw talent

Als allround medewerker burgerzaken houdt jij van schakelen tussen backoffice en frontoffice taken. Herken jij daarnaast ook in de volgende punten?
  • Jij bent minimaal 32 uur per week beschikbaar of fulltime;
  • Jij hebt minimaal 1 jaar recente werkervaring als medewerker Burgerzaken bij een gemeente;
  • Jij bent bij voorkeur beëdigd als Ambtenaar Burgerlijke Stand;
  • Jij bent dienstverlenend en kan snel schakelen.

Wij bieden jou

Daar staat natuurlijk ook wat tegenover:
Een mogelijkheid om je te blijven ontwikkelen doormiddel van een persoonlijk opleidingsprogramma;
  • Een mooi salaris conform CAO gemeente (schaal 7, trede is afhankelijk van ervaring);
  • Een tijdelijk dienstverband met optie tot verlenging of zelfs onbepaalde tijd;
  • Een dienstverband voor part time of Full time uren;
  • Een gezellige, informele werksfeer;
  • Een vaste contactpersoon binnen Aethon die altijd voor jou klaar staat;
  • De mogelijkheid om het werk bij verschillende gemeentes te ervaren!

Over Aethon

Je komt via Aethon te werken bij een gemeente. Dat kan zijn in Rotterdam, Amsterdam, Almere, Amersfoort, Utrecht, Den Haag, Leiden, Zoetermeer, Zwolle of ergens anders in Nederland. Je zult zien dat elke gemeente anders werkt en weer zijn eigen charmes heeft. Deze charmes kun jij via Aethon ervaren. Jobhoppen zonder het gedoe van compleet weer opnieuw te beginnen met solliciteren. Daarnaast krijg je via ons opleidingsinstituut, de Academy, de mogelijkheid om via diverse opleidingen je groeiambities waar te maken. Samen met jouw dedicated accountmanager ga je jouw ideale carrière bij de overheid uitstippelen en waar maken!

Wij leren jou eerst graag kennen als persoon zodat wij de juist match kunnen maken. Vervolgens kom je bij Aethon in dienst op basis van detachering. Aethon verbindt professionals zoals jij aan de beste carrières binnen onder andere het sociaal domein. We zorgen er daarna samen voor dat je elke dag met een glimlach aan het werk kunt gaan.

Heeft onze baan jouw interesse gewekt? Solliciteer dan direct en wij nemen contact jou op!

Wij nodigen iedereen uit te solliciteren. We maken graag kennis met je.

SOLLICITEER


(*) Verplicht veld

/

/

DOCUMENTEN*

cv uploaden

Ik ga akkoord met het privacy statement*

Powered by jobrock.com