RNI MEDEWERKER REGIO TWENTE

  • DienstverbandParttime
  • Aantal uren per week24 - 32 uur
  • Opleidingsniveau HBO
  • LocatieAlmelo

Jouw uitdaging

Een middelgrote gemeente in de regio Twente is op zoek naar een RNI loket medewerker!
Deze gemeente is één van de 19 RNI gemeentes in Nederland en goed bereikbaar vanuit bijvoorbeeld Enschede of Deventer.

Een Loket Registratie Niet-Ingezetenen (RNI) registreert personenen die niet in Nederland wonen, maar wel contact hebben met de Nederlandse overheid. Hierbij kun je denken aan mensen die korter dan 4 maanden in Nederland zijn om te werken, of mensen die in Nederland hebben gewoond maar nu in het buitenland verblijven. Daarnaast kunnen ze bij een RNI loket terecht om:
• Persoonsgegevens te wijzigen
• Inzage te geven in persoonsgegevens
• Afschriften en uittreksels verstrekken

Als medewerker aan het RNI-loket fungeer jij als het eerste aanspreekpunt. Je kunt de mensen aan de balie alles vertellen over de RNI en de wet en regelgeving die hiermee samenhangt. Daarnaast focus jij je op de verwerking om een persoon in te schrijven, persoonsgegevens te wijzigen of een uittreksel te verstrekken. Dit betekent dat je voortdurend klantcontact hebt en dat je dienstverlenend bezig bent.
Aangezien je te maken hebt met mensen uit het buitenland is het van belang dat je effectief kunt communiceren in het Nederlands en Engels.

De functie is in eerste instantie fulltime, maar een parttime (24 - 36 uur) invulling zou ook een optie zijn.

Aethon zorgt voor een gecertificeerde opleiding en diploma, zodat je aan de slag kunt als RNI loket medewerker.
Binnen de functie is doorontwikkeling goed mogelijk, van front office medewerker tot BRP Specialist. Ben jij niet op zoek naar tijdelijk werk, maar juist naar een ontwikkel traject, dan krijg je de kans om je via de Aethon Aecademy verder te ontwikkelen door het volgen van verschillende masterclasses op het gebied van Burgerzaken ambacht, persoonlijke ontwikkeling, modernisering en digitalisering.
Heb jij interesse in deze doorontwikkeling binnen de overheid of heb jij ambitie om de allround medewerker burgerzaken van de toekomst te worden? Solliciteer dan direct!

Jouw talent

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt recente werkervaring opgedaan bij Burgerzaken (KCC of Front-office).

Wij bieden jou

  • Een startsalaris van €2.200,- bruto per maand, op basis van 36 uur;
  • Een part time/full time contract van 24 tot 36 uur per week;
  • Doorontwikkeling, doormiddel van de Aethon Aecademy.

Over Aethon

Aethon verbindt (Young) Professionals zoals jij aan de beste carrières in de publieke sector. Wij vinden het belangrijk om samen met jou én onze opdrachtgevers te praten over jouw doelen en groei. Hierbij willen wij die springplank zijn voor jouw carrière of de partij zijn die jouw carrière een nieuwe impuls geeft. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons heel belangrijk!

SOLLICITEER

(*) Verplicht veld

/

/

DOCUMENTEN*

cv uploaden

Ik ga akkoord met het privacy statement*