FRISSE BLIK STIMULEERT

Jaap van Beelen, coördinator klantcontact

PIEK- EN ZIEKMOMENTEN ZIJN EEN UITDAGING

Als coördinator klantcontact zit ik in een platform van veertien woningcorporaties waarin geregeld over bezettingsvraagstukken wordt gediscussieerd. Wij ervaren allemaal de druk van piek- en ziekmomenten. Een aantal corporaties gaf aan hiervoor gebruik te maken van een flexibele schil. Dat sprak mij aan. Zo ben ik in contact gekomen met Aethon.

Ik vraag regelmatig naar de mening van Aethon-medewerkers. Zij hebben een frisse blik op processen en goede ideeën.

Jaap van Beelen, coördinator klantcontact

DAAROM AETHON

Via Aethon stromen er in onze organisatie jonge, intelligente mensen in, die zaken snel oppakken. Ik vraag vaak naar de mening van Aethon-medewerkers. Zij kijken op een andere manier naar processen en komen met goede ideeën. Daarnaast biedt Aethon uitkomst bij piekmomenten en bij uitval door ziekte of vakanties. Ik kan Aethon dan ook aanbevelen om haar flexibiliteit en de frisse inbreng die studenten met zich meebrengen en ben erg tevreden over de samenwerking.

Wij zijn Aethon, de werkgever van talent. Aanmoedigers van ontwikkeling.