Klant Contact Centrum Congres

met kortingscode

Het Klant Contact Centrum Congres is al 10 jaar een uniek congres over klantcontact, dienstverlening, communicatie en participatie in overheidsorganisaties. Elk jaar komen 200 bezoekers bijeen voor inspirerende bijdragen van topsprekers en het uitwisselen van praktijkervaringen.

KORTING VOOR U ALS AETHON KLANT
De deelnameprijs bedraagt €295,- (non-profit) excl. BTW. Als klant van Aethon krijgt u een korting van €50,-. Bekijk hieronder de kortingscode en gebruik die bij het bestellen van uw ticket voor het KCC congres.

Kortingscode: AETKK50



Thema dit jaar is ‘De menselijke factor in (digitaal) klantcontact’. Ook tijdens deze jubileumeditie staat de verdergaande professionalisering rondom klantcontact, dienstverlening, communicatie en participatie centraal. We zagen al een ontwikkeling richting pro-actief klantcontact, van buiten naar binnen werken, het aanbrengen van meer sturing en datagedreven werken. De samenwerking of zelfs integratie met andere afdelingen is daarbij onontbeerlijk. Daar is ook nog een technologische component bij gekomen: de ontwikkelingen rondom AI en chatbots gaan zo hard dat het een uitdaging blijkt om het menselijke contact te bewaken.

Hoe geven we handen en voeten aan deze veranderingen? Welke keuzes maken we in het doorontwikkelen van e-dienstverlening? Wat doen we om de klantervaring te verbeteren? Hoe bewaak je het menselijk contact in een digitaliserende samenleving? En wat betekent dat voor het geluk van medewerkers? Dit alles komt aan bod op 8 oktober aan de hand van inspirerende visies en praktijkcases van gemeenten en andere overheidsorganisaties.

Bekijk het programma van het KCC congres.

Alle informatie op een rij:
Datum: dinsdag 8 oktober 2019
Tijd: 08.30 – 17.00 uur
Waar: Spant! Bussum

Heeft u extra hulp op uw afdeling nodig in de laatste maanden van het jaar?

Wat kan Aethon doen voor uw gemeente?
Aethon biedt frisse studenten en professionals die u kunt inzetten in de flexibele schil rondom het Klantcontactcentrum, de Inkomenstelefoon en de afdeling Werk & Inkomen. Zij hebben vaak al ervaring bij andere gemeenten, die u slim kunt inzetten voor uw eigen afdeling. Aethon doet de gedegen voorselectie, met zorgvuldig ingerichte assessments, én u heeft gedreven young professionals waarmee u meteen aan de slag kunt gaan.




Meer Aethon artikelen:
Bekijk onze bijbanen gemeenten
Wat doen onze studenten bij de gemeente?
Verhalen van werkgevers

Wij zijn Aethon, de werkgever van talent. Aanmoedigers van ontwikkeling.