DigitaaL. De mens centraal.

Met multi-inzetbaar Aethon-talent

Als gemeente bent u continu bezig om het menselijke contact met uw burgers te bewaken. De ontwikkelingen rondom AI, chatbots en de toename in online contact maken dit een uitdaging. Hoe zet u menselijk contact centraal in uw klantcontactcentrum? Kortom, hoe voegt u een vleugje magie toe aan uw service?

Wij zijn Aethon. Werkgever van talent.
Wij enthousiasmeren, begeleiden en inspireren talent. Tijdens hun studie en carrière. Met onze relevante praktijktrainingen zijn onze talent direct startklaar om aan de slag te gaan op uw klantcontactcentrum.

Onze talenten zijn inzetbaar op:

Ze ondersteunen niet alleen met fysiek- en telefonisch contact, maar helpen u met de communicatie via Facebook, Twitter, Whatsapp en uw livechat.

Laat uw burgers betoveren door onze talenten.
Behoefte aan pro-actieve en gedreven talenten, die ook nog eens multi-inzetbaar op het klantcontactcentrum zijn? Maak dan een afspraak door het formulier hieronder in te vullen.

MAAK EEN AFSPRAAK

Privacybeleid accepteren *
Ik ga akkoord met het privacy statement*

Wij zijn Aethon, de werkgever van talent. Aanmoedigers van ontwikkeling.