• Dienstverband 16 - 24 uur per week
  • Contractvorm Bijbaan
  • Opleiding HBO/

Jouw uitdaging

Aethon kijkt uit naar kandidaten die hun carrière een vliegende start willen geven. Je krijgt de kans om werk en studie te combineren als medewerker van de servicedesk bij een ambitieuze en dynamische organisatie.Als medewerker van de servicedesk sta je in contact met verschillende doelgroepen. Je vormt de schakel tussen het bedrijfsleven, het beroepsonderwijs en de studenten. Jullie werken samen om studenten de beste praktijkopleiding te geven met uitzicht op een baan.Je fungeert als het eerste telefonische aanspreekpunt voor zowel de studenten, als de stagebedrijven. Je staat constant op een dienstverlenende manier met hen in contact en leert op een effectieve manier alle vragen te beantwoorden.

Jouw talent

  • MBO/ HBO  studenten
  • Starter of ervaren
  • Een beschikbaarheid van 16u in de week op doordeweekse dagen
  • Een beschikbaarheid van een jaar
  • Ervaring met telefonie of klantcontact is een pré

Wij bieden jou

  • Een afwisselende en uitdagende functie
  • Een gezellige en informele werksfeer
  • Een training om je zo goed mogelijk voor te bereiden op het werk
  • Flexibiliteit: werk wanneer het jou het beste uitkomt

Over Aethon

Aethon verbindt ambitieuze studenten en young professionals aan de leukste (bij) banen in de publieke sector.
Aethon hecht veel waarde aan ontwikkeling; iedere nieuwe medewerker volgt een opstapcursus en na jouw afstuderen wordt er zelfs gekeken naar de eventuele doorgroeimogelijkheden. Het is dus meer dan een bijbaan alleen: een echte kickstart van jouw carrière en opstap voor de toekomst!

Topvacatures