• Dienstverband Bijbaan
  • Opleiding HBO
  • Locatie West-Brabant

Jouw uitdaging

Krijg jij energie van contact met klanten en ben jij graag dienstverlenend bezig? Ben jij flexibel en ga je uitdagingen niet uit de weg? Word jij het nieuwe visitekaartje van de woningcorporatie?
 
Het is een verantwoordelijke en afwisselende job waar je minimaal 16 uur per week beschikbaar voor bent. In deze functie mag jij laten zien hoe goed jij bent in multitasken en effectief communiceren. Je informeert huurders over de dienstverlening en geeft advies over uiteenlopende onderwerpen. Reparatieverzoeken, vragen over huurcontracten of mensen helpen met het zoeken naar een woning, niets is jou te veel gevraagd. Huurdersvragen probeer je zoveel mogelijk naar volle tevredenheid tijdens het eerste contact af te handelen.
 
Samen met je collega’s van het KCC zorg je voor een optimale telefonische bereikbaarheid van de woningcorporatie. Je onderscheidt je door jouw dienstverlenende instelling en stelt de klant altijd centraal. Je hebt een proactieve houding, zowel richting de huurders als de (interne) klant.
 
Je krijgt de kans om tijdens je studie alvast een kijkje te nemen bij een moderne maatschappelijke onderneming en een waardevol netwerk op te bouwen voor de toekomst.

JOUW DAG
Hoe ziet zo’n werkdag er nou precies uit? Geen enkele dag is hetzelfde wanneer de telefoonlijnen eenmaal zijn opengezet. Zo kan je dag bijvoorbeeld beginnen met een student waarvan zijn of haar cv-installatie het heeft begeven. Je plant vervolgens een afspraak in met de monteur om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
 
De volgende beller hangt al snel aan de lijn. Deze mevrouw heeft veel overlast van een duivenplaag, waardoor ze slecht slaapt en haar balkon hygiënisch niet in orde is. Ook dit probleem weet je goed in te schatten, het schoonmaakbedrijf wordt direct ingelicht en het balkon wordt schoongespoten. Samen met de expert op de afdeling binnen jouw woningcorporatie verzinnen jullie een goed plan om de duiven weg te houden, probleem opgelost!
 
Het laatste deel van de middag komt ook jouw administratie om de hoek kijken. Mailtjes, gespreksverslagen en overige afspraken dien je uiteraard goed bij te houden. Je roept een collega erbij voor enkele tips, zo help je elkaar ook nog eens!
 
Wanneer jouw dag erop zit, ga je met een goed gevoel naar huis. Je hebt veel huurders voorzien van de informatie waar zij op gehoopt hebben. Daarnaast is jouw persoonlijke administratie volledig up to date en heb je je bureau keurig netjes achtergelaten voor degene de dag erna de dienst invult.

Jouw talent

  • Je volgt een (deeltijd) studie of bent afgestudeerd op hbo- of wo- niveau;
  • Je bent wekelijks minimaal 16 uur beschikbaar, op doordeweekse dagen (tussen 08.00-17.30);
  • Je zoekt een (bij)baan voor de minimale periode van 1 jaar;
  • Je bent bereid om maximaal een uur te reizen voor je werk;
  • Telefonie-ervaring is een pré.

Wij bieden jou

  • Een afwisselende en uitdagende functie binnen een woningcorporatie bij jou in de regio;
  • Flexibiliteit, je geeft zelf je beschikbaarheid op, waardoor de functie goed te combineren is met je studie;
  • Een goed salaris tussen de €12,65 en €13,- bruto p/u;
  • Versterking van je cv met inhoudelijke werkervaring, gratis opleiding en training;
  • Ontwikkeling van een relevant netwerk.

Over Aethon

Aethon verbindt ambitieuze studenten en young professionals aan de leukste (bij)banen in de publieke sector. Aethon hecht veel waarde aan ontwikkeling. Het is meer dan een bijbaan alleen: een echte kickstart van jouw carrière en opstap voor de toekomst!