• Dienstverband Bijbaan
  • Aantal uren per week 8 - 16 uur
  • Opleiding HBOWO
  • Locatie Rijswijk

Jouw uitdaging

Vanwege de enorme groei en verdere professionalisering van onze organisatie zijn wij op zoek naar een enthousiaste en servicegerichte IT support medewerker.

Als IT support medewerker maak je deel uit van een klein team en ben je het eerste aanspreekpunt voor ICT vragen. Je bent communicatief sterk en weet de juiste vragen te stellen om IT-problemen snel te doorgronden en te verhelpen. Je weet daarbij de juiste prioriteiten te stellen en bedenkt, samen met het team, ook structurele oplossingen voor het verbeteren van de IT dienstverlening en het gebruik van de IT tools binnen Aethon.  

Aethon heeft op dit moment een aantal IT systemen in gebruik voor het werven van professionals en voor het plannen en de urenregistratie en facturatie. We zitten middenin de implementatie van Microsoft 365 en onderliggende infrastructuur. Daarnaast wordt er gekeken naar een nieuw ERP/HCM systeem.

Concreet; wat ga je doen?
  • Je prioriteert de binnengekomen IT tickets en verhelpt de 1e lijn-tickets
  • Je bewaakt het overzicht van de tickets en communiceert over de stand van zaken richting interne klanten en de 2e lijn
  • Je denkt mee over verbeteringen op gebied van support en change management
  • Samen met het team voer je verbeteringen door om de kwaliteit van de IT-systemen en de -IT ondersteuning nog beter te maken

Jouw talent

  • Je bent 1 tot 3 dagen per week beschikbaar
  • Je hebt affiniteit met IT
  • Je gaat accuraat te werk en weet jouw positieve energie goed over te brengen op anderen
  • Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, waardoor je vragen efficiënt en servicegericht af weet te wikkelen

Wij bieden jou

  • Een fantastische werkplek, Aethon is snelgroeiend, jong & ambitieus
  • Leuke, gezellige en gedreven collega's
  • We investeren in jouw talent dat we samen verder gaan ontwikkelen