• Dienstverband 16 - 24 uur per week
  • Standplaats Spijkenisse
  • Contractvorm Parttime
  • Opleiding HBO/WO/

Jouw uitdaging

Voor een woningcorporatie in de regio van Spijkenisse zijn wij op zoek naar ambitieuze studenten die aan de slag willen gaan in een uitdagende functie op het Klant Contact Centrum. Telefonie, maar ook administratieve afhandelingen vallen onder jouw verantwoordelijkheid.

Je leert effectief communiceren en staat constant op een dienstverlenende manier in contact met de huurders. Samen met je collega’s van het KCC zorg je voor een optimale telefonische bereikbaarheid van de woningcorporatie. Je informeert huurders over de dienstverlening en geeft advies over uiteenlopende onderwerpen. Huurdersvragen probeer je zoveel mogelijk naar volle tevredenheid tijdens het eerste contact af te handelen.

Jouw talent

  • MBO-/HBO- of WO-niveau
  • 16-24 uur per week beschikbaar, verdeeld over meerdere doordeweekse dagen
  • Ervaring met telefonie is een pré
  • Bereidheid tot reizen

Wij bieden jou

  • Een goedbetaalde & uitdagende functie binnen de publieke sector
  • Een gezellige en informele werksfeer
  • Een opstapcursus
  • De uren worden verdeeld over meerdere doordeweekse dagen
  • Met de Aethon app kun je gemakkelijk je beschikbaarheid en je gewerkte uren regelen

Over Aethon

Aethon verbindt ambitieuze studenten en young professionals aan de leukste (bij) banen bij woningcorporaties.
Aethon hecht veel waarde aan ontwikkeling; iedere nieuwe medewerker volgt een opstapcursus en na jouw afstuderen wordt er zelfs gekeken naar de eventuele doorgroeimogelijkheden. Het is dus meer dan een bijbaan alleen: een echte kickstart van jouw carrière en opstap voor de toekomst!

Topvacatures