• Dienstverband 16 - 24 uur per week
  • Standplaats Den Haag en Rotterdam
  • Contractvorm Parttime
  • Opleiding MBO/HBO/WO/

Jouw uitdaging

Als medewerker klantcontact / frontoffice medewerker ben jij het visitekaartje van de gemeente. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en andere instellingen tijdens baliewerkzaamheden of als zij bellen met vragen, klachten en/of problemen.

Je kunt alles vertellen over reisdocumenten, maar ook juridische zaken en vergunningen schrikken jou niet af. Je leert om effectief te communiceren en op een dienstverlenende manier zoveel mogelijk klanten te helpen. Als laatste vind je het geen probleem om administratie af te handelen. 

Jouw talent

  • Je bent enthousiast en representatief
  • MBO+, HBO, of WO-niveau
  • Je bent 24 uur per week beschikbaar 
  • Je hebt ervaring met face to face klantcontact
  • Ervaring met RNI, parkeervergunningen en interactieve media is een pré
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, praktische beheersing van de Engelse taal. 

Wij bieden jou

  • Een afwisselende en uitdagende functie binnen de publieke sector
  • Een leerzame functie met een goed salaris
  • Een training om je zo goed mogelijk voor te bereiden op het werk bij een gemeente
  • Flexibiliteit: je bepaalt zelf wanneer het jou het beste uitkomt om te werken. 

Over Aethon

Aethon verbindt ambitieuze studenten en young professionals aan de leukste (bij) banen in de publieke sector.
Aethon hecht veel waarde aan ontwikkeling; iedere nieuwe medewerker volgt een opstapcursus. 

Deze talenten gingen je voor:

  • Sjoerd Bakker

    Sjoerd Bakker

    Afgestudeerd EIP en medewerker Front-office & Klantcontact

  • Marc Frans

    Marc Frans

    Student Bestuurskunde & KCC-specialist

  • Monique Mokveld

    Monique Mokveld

    SPH afgestudeerd & medewerker klantcontact: Lees hier mijn verhaal

  • Nisa Cavus

    Nisa Cavus

    Student Bestuurskunde en Medewerker Klantcontact

Topvacatures