• Dienstverband 32 - 40 uur per week
  • Standplaats Amsterdam
  • Contractvorm Fulltime
  • Opleiding HBO/WO/

Jouw uitdaging

Als planner vul je samen met je team de aangevraagde diensten in je regio in. Je denkt in oplossingen, houdt van puzzelen en krijgt er energie van zowel de klant als de medewerker tevreden te stellen!

Onze klanten in jouw regio zijn erg heel erg blij mee met een duizendpoot als jij! Deze gemeenten en woningcorporaties hebben namelijk dagelijks flexibel inzetbare mensen nodig, die kansen zien en aan de juiste personen doorgeven, zodat die in actie kunnen komen. 

Vanwege onze fikse groei openen we nog in het eerste kwartaal van 2018 een nieuw kantoor in Amsterdam. Hier kun jij deel van uitmaken!

Is dit jouw ideale dag?
08:00 uur Je start lekker vroeg met de binnengekomen ziekmeldingen en spoedaanvragen. Samen met je collega’s vraag je medewerkers telefonisch of ze ad-hoc een dienst op kunnen pakken en informeer je de klant over de resultaten.

10:00 uur Jij bent het eerste aanspreekpunt van de afdeling, dus beantwoordt telefoontjes en mails van klanten en medewerkers.

12:00 uur Als de ochtend voorbij is, verzamel je gegevens van jouw regio, ter voorbereiding op het wekelijkse overleg met je team. Je licht je collega’s in over eventuele knelpunten: een te krappe medewerkers-pool waardoor je diensten nog niet hebt kunnen vullen, een no-show van een medewerker of een klant die plots minder aanvraagt.

13:00 uur Lunch! Je collega bestelt broodjes en samen bespreken jullie de weekendplannen. 

15:00 uur Met een gevulde buik en opgeruimd hoofd duik je snel in de puzzel om de beschikbaarheid van de medewerkers te laten passen bij de aanvraag van de klant. Planning rond? Tijd voor de vrijdagmiddagborrel! 

Jouw talent

  • Je bent in het bezit van een hbo- of wo-diploma
  • Je bent fulltime beschikbaar
  • Je hebt 0-2 jaar relevante werkervaring
  • Je kunt goed organiseren en je bent communicatief zeer vaardig
  • Je bent assertief en kunt effectief samenwerken
  • Je verwerkt administratie nauwkeurig, houdt overzicht en kunt goed prioriteren.

Wij bieden jou

  • Goed salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Laptop en iPhone 
  • Enthousiaste collega’s
  • De vrijdagmiddagborrel en befaamde Aethon trips en events
  • Werken bij hét talentontwikkelbedrijf van Nederland: jouw talent maken we groter door gerichte opleiding, coaching en begeleiding

Over Aethon

Aethon leidt talent in goede banen. Wij verbinden hoogopgeleide en ambitieuze studenten en young professionals aan de leukste (bij)banen in de zorg en publieke sector. Steeds meer organisaties maken gebruik van onze startklare medewerkers. Daarnaast zijn we voor de vierde keer op rij trotse winnaar van de FD Gazellen Award en de Uitzendondernemer van het jaar 2017. We zijn één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland.

Deze talenten gingen je voor:

  • Marc Frans

    Marc Frans

    Student Bestuurskunde & KCC-specialist

  • Monique Mokveld

    Monique Mokveld

    SPH afgestudeerd & medewerker klantcontact: Lees hier mijn verhaal

  • Nisa Cavus

    Nisa Cavus

    Student Bestuurskunde en Medewerker Klantcontact

  • Lotte van Houten

    Lotte van Houten

    Student Rechten en medewerker Klantcontact

Topvacatures