• Dienstverband Fulltime
  • Aantal uren per week 32 - 40 uur
  • Opleiding MBO
  • Locatie Zuid-Holland

Jouw uitdaging

Heb jij reeds werkervaring op schuldhulpverlening binnen de gemeente , dan komen we graag in contact met jou!
We zijn benieuwd hoe jou volgende stap eruit ziet en of wij jou kunnen helpen. 

Voor een mooie gemeente in Zuid Holland zoeken we administratief ondersteuners op schuldhulpverlening!
Je gaat de huidige klantmanagers schuldhulpverlening ondersteunen in hun dagelijkse gang van zaken.

We zoeken kandidaten die snel inzetbaar zijn voor minimaal 32-36 uur per week. In eerste instantie gaat het om een tijdelijke baan  met optie tot verlenging of indiensttreding bij Aethon.

Bij de dagelijkse werkzaamheden moet je denken aan
  • het verwerken, bewerken en controleren van gegevens
  • het opstellen van overzichten en rapportages
  • uitvoeren van regelingen en besluiten
  • informatie verstrekken over regelingen en besluiten
  • het signaleren van knelpunten en het doen van verbetervoorstellen
  • archiveren van gegevens

Samenvattend:

Het uitvoeren van beheersmatige werkzaamheden met betrekking tot bedrijfsvoering in
brede zin ter ondersteuning van zowel in- als externe processen. Binnen de functiegroep ligt
het accent op het inrichten en/of beheren van administratie(s), gegevensbewerking en/of
uitvoeren van wet- of regelgeving.

 

Jouw talent

We zoeken iemand die:

- integer is en afspraken nakomt
- niet bang is om schuldeisers aan te spreken
- oplossingsgericht is ingesteld
- prioriteiten kan stellen
- minimaal een afgeronde MBO diploma in het bezit heeft
- aantoonbare werkervaring binnen een gemeente
- oog heeft voor detail en secuur werkt
- financiële kennis in huis heeft (is een pré)



 

Wij bieden jou

We willen graag kandidaten spreken die in ieder geval een half jaar beschikbaar zijn.
Een salaris willen verdienen tussen de 2200-2800 euro obv 36 uur.
In het bezit zijn van een rijbewijs, want een lease auto rijden behoort tot de mogelijkheden.

Over Aethon