• Dienstverband 8 - 16 uur per week
  • Contractvorm Bijbaan
  • Opleiding HBO/

Jouw uitdaging

Aethon kijkt uit naar medewerkers met een flinke dosis motivatie en ambitie, die relevante werkervaring willen opdoen binnen de publieke sector! Als medewerker klantcontact voor een waterschap in de Regio Delft ben je een echte dienstverlener die de burger altijd vooropstelt en elk gesprek op een goede manier wil afronden.

Jij bent het visitekaartje van het waterschap. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en andere instellingen die bellen met vragen, klachten en/of problemen. Je leert om effectief te communiceren en op een dienstverlenende manier zoveel mogelijk klanten te helpen. Wij zijn opzoek naar iemand die resultaat wilt bereiken, vernieuwende ideeën kan aandragen en zelfstandig kan werken. Ben jij zo iemand? Dan zoeken wij jou!



 

Jouw talent

  • De kandidaat is een HBO- of WO- student
  • Je bent representatief en behulpzaam
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar, verdeeld over meerdere doordeweekse dagen
  • Ervaring met telefonie is een vereiste
  • Waterschap ervaring is een pré

Wij bieden jou

  • Een uitdagende en goedbetaalde bijbaan binnen de publieke sector
  • Een gezellige en informele werksfeer
  • Serieuze CV opbouw en doorgroeimogelijkheden
  • Een trainingsdag
  • Flexibiliteit, wat ervoor zorgt dat de functie goed te combineren is met jouw eventuele studie

Over Aethon

Aethon verbindt ambitieuze studenten en young professionals aan de leukste (bij) banen in de publieke sector.
Aethon hecht veel waarde aan ontwikkeling; iedere nieuwe medewerker volgt een opstapcursus en na jouw afstuderen wordt er zelfs gekeken naar de eventuele doorgroeimogelijkheden. Het is dus meer dan een bijbaan alleen: een echte kickstart van jouw carrière en opstap voor de toekomst!

Topvacatures