• Dienstverband 8 - 16 uur per week
  • Contractvorm Bijbaan
  • Opleiding HBO/

Jouw uitdaging

Heb je altijd al verschil willen maken? Echt bijdragen aan de maatschappij? Dit is je kans!

Gemeenten en woningcorporaties staan te springen om klantvriendelijke ‘digital natives’ die hun verse kennis meenemen naar de organisatie. Lees snel verder!

JOUW UITDAGING
Je reageert op vragen of opmerkingen die klanten openbaar én besloten aan je stellen via Facebook, Twitter, Instagram, Whatsapp of via livechat. Ook reageer je moeiteloos op berichten via de telefoon of e-mail. Hierbij houd je altijd de visie en doelstelling van de organisatie voor ogen.

Hoe kan jouw dag eruit zien?
Bij gemeenten en woningcorporaties zijn jouw communicatiemiddelen en vaardigheden ongeveer dezelfde. De inhoud van de vragen verschilt.

Een ochtend bij een woningcorporatie:

08.30 uur   Hoera, de werkdag is weer begonnen! Je geniet graag van een dampend emmertje thee of koffie terwijl jouw computer opstart. Via Twitter stuurt al snel iemand een DM over haar kapotte cv. Je contact hiervoor de technische dienst.

10.00 uur    Er komen veel telefoontjes binnen. Opvallend! Je bent zo scherp om bij collega’s te checken of zij dit ook ervaren en of er een regionale storing is, of iets dergelijks. 

11.00 uur   Ook zie je flink wat binnengekomen e-mails. Je laat een taalvaardige collega meelezen met jouw antwoorden. Zo leer je nog eens iets en netwerk je een beetje. Slim!

Een fragment van een middag bij een gemeente:

13.00 uur   Je krijgt via Twitter – in plat dialect – de vraag hoe iemand een ander toestemming kan geven om zijn of haar stem uit te brengen tijdens de verkiezingsperiode. Je geeft niet alleen het antwoord, maar ook even de URL waar de twitteraar meer kan lezen.

16.30 uur   Je plaatst preventief een bericht op Twitter over de aanvraag voor een financiële tegemoetkoming voor chronisch zieken. Hiermee voorkom je veel drukte in het telefoonteam. #proactief

Jouw talent

JOUW TALENT
Je bent een kei in servicegericht, interactief klantcontact. Niet alle gesprekken zullen vrolijk en blij verlopen. Ga je voor deze functie, dan sta je dus stevig in je schoenen en durf je verantwoordelijkheid te nemen.
  •  Met jouw brede horizon en proactieve houding weet je snel je weg in de organisatie
  • Je kent de gevoeligheden, mogelijkheden en beperkingen van de online kanalen.
  • Je zou een top-kandidaat zijn bij BNNVARA’s S.P.E.L.show. #taaliszegmaarechtjouwding
  • Je luistert en analyseert goed en oordeelt niet te snel.
  • Je wringt je in een bocht om een probleem op te lossen #yoga #happytohelp
  • Je werkt prettig samen in teamverband
  • ‘Out of the box’ is je doopnaam
  • Je ziet snel kansen voor het verbeteren van producten, diensten, communicatie en reputatie.

Wij bieden jou

Wat bieden we?
  • Een topsalaris van tenminste €10,50 per uur
  • Werken wanneer het jou uitkomt
  • Bouwen aan je netwerk én cv
  • Aan de slag bij jou in de buurt
  • Basistraining webcare in één dag: beginselen webcare en toepassen bij (semi-)overheid

Over Aethon

Talent in goede banen leiden, dat is wat we doen. We dagen je uit, leiden je op en bieden jou de leukste (bij)banen. Meer dan 50 van onze opdrachtgevers vullen elke dag opnieuw hun vaste formatie aan met startklare talenten zoals jij.

Deze talenten gingen je voor:

  • Marc Frans

    Marc Frans

    Student Bestuurskunde & KCC-specialist

  • Monique Mokveld

    Monique Mokveld

    SPH afgestudeerd & medewerker klantcontact: Lees hier mijn verhaal

  • Nisa Cavus

    Nisa Cavus

    Student Bestuurskunde en Medewerker Klantcontact

  • Lotte van Houten

    Lotte van Houten

    Student Rechten en medewerker Klantcontact

Topvacatures