• Dienstverband 24 - 32 uur per week
  • Standplaats Den Haag
  • Contractvorm Fulltime
  • Opleiding MBO/

Jouw uitdaging

Voor een gemeente in de omgeving van Den Haag kijken wij uit naar een enthousiaste een leergierige medewerker klantcontact. Je krijgt energie van het contact met burgers en het oplossen van problemen. Als medewerker klantcontact fungeer je als eerste aanspreekpunt voor burgers en ben je tevens het visitekaartje van deze gemeente. Je weet met jouw klantvriendelijke instelling en overtuigingskracht iedere burger met een tevreden gevoel achter te laten. 

Lastige vragen omtrent producten en diensten van die gemeente ga je niet uit de weg en ook voor het afhandelen van klachten draai jij je hand niet om. Je weet een adviserende rol aan te nemen en de samenwerking op te zoeken met andere afdelingen wanneer je er zelf niet uit komt. Kortom een afwisselende functie waarbij je kennis maakt met de publieke sector. 

Jouw talent

  • Je beschikt over een over een diploma op minimaal MBO 4 niveau
  • Telefonie ervaring is een pré
  • Je bent representatief en behulpzaam
  • Je beschikt over goede Engelse spreek- en schrijfvaardigheden
  • Je bent het komende jaar 40 uur per week beschikbaar en vindt het geen probleem om tussen de 20 en 32 uur per week te werken

Wij bieden jou

  • Een goed salaris van minimaal €11,66
  • Reiskostenvergoeding
  • Een uitgebreide training om je zo goed mogelijk voor te bereiden op de werkzaamheden
  • Uitdagende doorgroeimogelijkheden 
  • Een leerzame en uitdagende werkomgeving

Over Aethon

Aethon verbindt professionals zoals jij aan de beste carrières in de publieke sector. Wij vinden het belangrijk om samen met jou én onze opdrachtgevers te praten over jouw doelen en groei. Wil jij dit jaar nog van start gaan met jouw toekomstplan? Laat het ons dan direct weten! Dan neemt een van onze recruiters contact met jou op voor een persoonlijke kennismaking.

Topvacatures