• Dienstverband 16 - 24 uur per week
  • Contractvorm Parttime
  • Opleiding MBO/HBO/WO/

Jouw uitdaging

Als medewerker klantcontact / frontoffice medewerker ben jij het visitekaartje van de gemeente. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en andere instellingen tijdens baliewerkzaamheden of wanneer zij bellen met vragen, klachten en/of problemen.

Je weet alles over reisdocumenten, waardoor je 's ochtends een hoop mensen kunt helpen met hun vakantieplannen. 
Juridische zaken en vergunningen schrikken jou niet af. Ook vind je het geen probleem om administratie af te handelen. Gedurende de dag leer je zo steeds iets effectiever te communiceren en om op een dienstverlenende manier zoveel mogelijk klanten te helpen. 
Kortom: het is een leuke afwisselende (bij)baan waarbij je de kans krijgt om alvast relevante werkervaring op te doen in de publieke sector tijdens je studie en op deze manier te bouwen aan je netwerk en cv.

Jouw talent

- Je bent enthousiast en representatief 
- Je bent 16 uur per week beschikbaar 
- Je hebt ervaring met telefonie 
- Je hebt een juridische mbo gevolgd of een gerelateerde hbo-/ of wo- studie

 

Wij bieden jou

- Een afwisselende en uitdagende functie binnen de publieke sector
- Een leerzame functie met een goed salaris
- Een training om je zo goed mogelijk voor te bereiden op het werk bij een gemeente

Over Aethon

Aethon verbindt professionals aan de leukste (bij) banen in de publieke sector.
Aethon hecht veel waarde aan ontwikkeling; iedere nieuwe medewerker volgt een opstapcursus. 

Topvacatures