• Dienstverband
  • Contractvorm Fulltime
  • Opleiding HBO/WO/

Jouw uitdaging

Ben jij graag in contact met andere mensen en sta je voor hen klaar wanneer zij hulp nodig hebben?  Wij zijn op zoek naar energieke, ambitieuze mensen die burgers van een grote gemeente zowel telefonisch, als face-to-face willen ondersteunen bij het eenmalige aanmeldproces voor een nieuw digitaal systeem van de gemeente. Hierbij is het belangrijk dat je met een open houding mensen behulpzaam en gastvrij te woord staat.

Je zult de volgende kerntaken verrichten: 
• telefonische begeleiding van de klant voor het digitaal aanmelden (beantwoorden van hulpvragen);
• telefonisch beantwoorden van eenvoudige vragen rondom parkeren;
• Begeleiden van de klant in de publiekshal met het aanmeldproces;
• invoeren van de gegevens van de papieren formulieren in de applicatie (aanmelden van de
klant).


 

Jouw talent

Als medewerker klantcontact ben je een echte dienstverlener die de burger altijd vooropstelt.

  • Je bent representatief, behulpzaam en gastvrij
  • Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau
  • Je bent minimaal 40 uur beschikbaar voor de periode augustus - november (mogelijk langer)
  • Je hebt ervaring met telefonie
  • Je vindt het prima om te reizen voor je werk

Wij bieden jou

  • Een goed salaris van minimaal €11,42 bruto per uur
  • Een gezellige en leerzame werkomgeving
  • Een training om je zo goed mogelijk voor te bereiden op het werk bij een gemeente
  • Serieuze cv opbouw en werkervaring

Herken jij je in bovenstaande en kan je niet wachten om te starten? Reageer dan direct!

Over Aethon

Aethon verbindt ambitieuze studenten en young professionals aan de leukste (bij)banen in de publieke sector. Wij hechten veel waarde aan ontwikkeling: na jouw afstuderen kijken wij samen naar doorgroeimogelijkheden. Het is dus meer dan een (bij)baan alleen: een opstap voor de toekomst! 

Topvacatures