• Dienstverband 24 - 32 uur per week
  • Standplaats Regio Den Haag
  • Contractvorm Fulltime
  • Opleiding MBO/HBO/WO/

Jouw uitdaging

Het klantcontactcentrum; voor inwoners, bedrijven en instellingen de toegang tot producten van de overheid. De kernwoorden zijn: klantgericht, betrouwbaar en transparant. Als medewerker Klantcontact ben je wisselend inzetbaar bij zowel de telefonie als de balie burgerzaken. Dit betekent dat je verantwoordelijk bent voor het ontvangen, registreren, uitzetten en afhandelen van vragen aan de telefoon. Bij de balie burgerzaken ben je verantwoordelijk voor de aanvragen en uitgiften van reisdocumenten en diverse uittreksels. Je kunt inwoners inhoudelijk een stap verder helpen. 

Jouw talent

- Je hebt minimaal twee jaar aantoonbare werkervaring met klantcontact

- Je bent flexibel inzetbaar en niet gebonden aan vaste werktijden

- Je bent 24-36 uur per week beschikbaar

- Je hebt ervaring met het werken met een CRM systeem 

Wij bieden jou

- Een uitdagende functie binnen de publieke sector 

- Een gezellige, informele werksfeer 

- Een marktconform salaris 

- Flexibiliteit: werk alleen wanneer jou dat het beste uitkomt 

Over Aethon

Aethon verbindt ambitieuze studenten en professionals aan de leukste banen in de publieke sector. 

Deze talenten gingen je voor:

  • Marc Frans

    Marc Frans

    Student Bestuurskunde & KCC-specialist

  • Monique Mokveld

    Monique Mokveld

    SPH afgestudeerd & medewerker klantcontact: Lees hier mijn verhaal

  • Nisa Cavus

    Nisa Cavus

    Student Bestuurskunde en Medewerker Klantcontact

  • Lotte van Houten

    Lotte van Houten

    Student Rechten en medewerker Klantcontact

Topvacatures