• Dienstverband 8 - 16 uur per week
  • Standplaats Delft
  • Contractvorm Parttime
  • Opleiding MBO/HBO/WO/

Jouw uitdaging

Voor een woningcorporatie in de regio Delft zijn wij op zoek naar een ambitieuze, ervaren kandidaat die aan de slag wil gaan in een uitdagende functie op het Klantcontact Centrum. Jij bent het visitekaartje van de organisatie en fungeert tevens als het eerste aanspreekpunt. 
Als medewerker van een Klantcontact Centrum ben jij verantwoordelijk voor telefonie, balie- en administratieve werkzaamheden.

Binnen deze functie sta je constant op een dienstverlenende manier in contact met de huurders. Samen met je collega’s van het Klantcontact Centrum zorg je voor een optimale telefonische bereikbaarheid van de woningcorporatie. Je informeert huurders over de dienstverlening en geeft advies over uiteenlopende onderwerpen. Huurdersvragen probeer je zoveel mogelijk naar volle tevredenheid tijdens het eerste contact af te handelen.

Jouw talent

  • Je krijgt energie van het afhandelen van verschillende uiteenlopende vragen
  • Je vindt het leuk om dienstverlenend aan het werk te zijn
  • Je hebt ervaring als klantcontact medewerker bij een woningcorporatie
  • Je bent minimaal 16 uur beschikbaar, verdeeld over meerdere doordeweekse dagen
  • Je vindt het prima om te reizen voor je werk

Wij bieden jou

  • Een afwisselende, uitdagende functie bij een woningcorporatie
  • Een gezellige, informele werksfeer
  • Flexibiliteit: werk alleen wanneer jou dat het beste uitkomt
  • Een marktconform salaris

Over Aethon

Aethon verbindt ambitieuze studenten en professionals aan de leukste (bij) banen bij woningcorporaties. 

Topvacatures