• Dienstverband 16 - 24 uur per week
  • Standplaats Amsterdam
  • Contractvorm Bijbaan
  • Opleiding MBO/

Jouw uitdaging

Voor een vervoersmaatschappij in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Service center-medewerker. Als “service center-medewerker” vervul je een belangrijke rol in het hart van het bedrijf. In deze rol fungeer je als een schakel tussen de taxireizigers en de aangesloten taxiondernemers. Je werkrooster is meestal een maand van tevoren bekend maar je kunt ook ad hoc opgeroepen worden.

JOUW DAG
Jij handelt op een werkdag heel wat telefoontjes af. Je spreekt zowel zakelijke mensen die een taxi bestellen als de taxichauffeurs om ze nog even snel iemand te laten oppikken omdat dit precies in de route past. Daarnaast beantwoord jij veelzijdige reizigersvragen over de producten, diensten, bestel- en betalingsmogelijkheden. Jij bent behulpzaam en staat iedereen vriendelijk te woord. Mochten er klachten zijn, worden deze door jou geregistreerd. Jij beantwoord niet alleen vragen maar berekent ook de ritprijzen en voert eventueel ritbestellingen en ritreserveringen in het ritbemiddelingssysteem in.
 
Je maakt een succes van je werk door goed te luisteren, de exacte behoefte achter elke vraag te achterhalen en daar de beste oplossing voor te bieden. De dienstverlening is 24 uur per dag. Dit betekent dat het service center ook 24 uur per dag geopend is. Alle “service center-medewerkers” werken daarom ook in de nacht en in het weekend.

Jouw talent

  • Je woont in de regio van Amsterdam;
  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je bent minimaal 15 uur per week beschikbaar;
  • Je bent stressbestendig;
  • Je bent zelfstandig en verantwoordelijk;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift
  • Je bent flexibel inzetbaar en kunt in wisselende diensten werken ('s avonds, weekenden en/of nachten);
  • Ervaring als (callcenter)/klantenservice-medewerker is een pre;
  • Stratenkennis van Amsterdam is een Pre;
  • Je bent in het bezit van eigen vervoer i.v.m. wisseldiensten.

Wij bieden jou

  • Een goed salaris;
  • Goede begeleiding;
  • Een uitdagende baan in een dynamische werkomgeving;
  • De mogelijkheid om contacten voor later op te doen;
  • Betaalde training dagen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 13e maand regeling.

Over Aethon

Deze talenten gingen je voor:

  • Marc Frans

    Marc Frans

    Student Bestuurskunde & KCC-specialist

  • Monique Mokveld

    Monique Mokveld

    SPH afgestudeerd & medewerker klantcontact: Lees hier mijn verhaal

  • Nisa Cavus

    Nisa Cavus

    Student Bestuurskunde en Medewerker Klantcontact

  • Lotte van Houten

    Lotte van Houten

    Student Rechten en medewerker Klantcontact

Topvacatures