• Dienstverband Fulltime
  • Aantal uren per week 32 - 40 uur
  • Opleiding HBO

Jouw uitdaging

Heb jij al minimaal 1 jaar recente werkervaring binnen de afdeling Burgerzaken en wil je graag verder ontwikkelen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Je werkt bij Aethon, maar je voert opdrachten uit bij gemeente als medewerker Burgerzaken. Naast je werkzaamheden bij de gemeenten krijg je de kans om je via de Aethon Aecademy, ons opleidingsinstituut, te ontwikkelen tot allround medewerker Burgerzaken van de toekomst. Het opleidingsprogramma wordt op maat gemaakt en is toegespitst op jouw behoeften. Jouw persoonlijke ontwikkeling staat bij ons centraal. Samen stippelen we jouw carrière verder uit aan de hand van jouw drijfveren en ambities.

Als medewerker Burgerzaken binnen de backoffice behandel je aanvragen van paspoorten en rijbewijzen en ben je druk bezig om de producten die online worden aangevraagd af te handelen. Je richt je op het proces omtrent de eerste vestiging en hervestiging en beoordeelt buitenlandse brondocumenten. Zo verwerk je alle mutaties, is het corrigeren van persoonslijsten een belangrijk onderdeel en richt je je op adresonderzoeken.

Samen met je collega's optimaliseer je de verschillende processen en ben jij met je ervaring de vraagbaak voor minder ervaren collega's. 
Je werkt nauwkeurig en houdt van afwisseling. Binnen Burgerzaken is namelijk geen enkele dag hetzelfde! 
 

Jouw talent

  • Je hebt recente werkervaring als medewerker Burgerzaken
  • Je bent minimaal 32 uur beschikbaar
  • Je hebt een HBO opleiding afgerond

Wij bieden jou

  • Persoonlijke ontwikkeling staat centraal
  • Mogelijkheden tot doorgroeien
  • Je verdient een goed salaris dat we aanvullen met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden

Over Aethon