• Dienstverband Parttime
  • Aantal uren per week 16 - 24 uur
  • Opleiding HBO
  • Locatie Heerlen en Roermond

Jouw uitdaging

Houd jij van afwisseling? Ga je graag oplossingsgericht te werk en heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is dit wellicht een mooie kans voor jou. Huurders zo goed mogelijk helpen, dat is jouw uitdaging! Als medewerker klantcontact bij woningcorporatie in Limburg heb je een afwisselende baan waarbij je veel verschillende mensen spreekt, vragen beantwoordt en advies geeft. Als klantcontactmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor mensen met een vraag, probleem of klacht. Je voert iedere keer een ander gesprek en daarmee is geen dag dezelfde.

Jouw talent

  • Je bent minimaal 20 uur beschikbaar;
  • Je hebt werkervaring opgedaan in een vergelijkbare functie;
  • Ervaring met telefonie is een pre;
  • Je bent flexibel;
  • Je vindt het niet erg om ook eens op een andere locatie te werken.

Wij bieden jou

  • We bieden jou een goed salaris, van minimaal €12,65 bruto per uur;
  • Je krijgt een reiskostenvergoeding;
  • Je krijgt de kans om je eerste stap te zetten binnen een woningcorporatie;
  • Je volgt een trainingsdag om zo goed mogelijk aan je inwerkdagen te beginnen, die wij volledig voor je betalen. 

Over Aethon