Jouw uitdaging

Voor verschillende woningcorporaties zijn wij op zoek naar ambitieuze studenten die aan de slag willen gaan in een uitdagende functie op het Klant Contact Centrum. Telefonie, maar ook administratieve afhandelingen vallen onder jouw verantwoordelijkheid.

Je leert effectief communiceren en staat constant op een dienstverlenende manier in contact met de huurders. Samen met je collega’s van het KCC zorg je voor een optimale telefonische bereikbaarheid van de woningcorporatie. Je informeert huurders over de dienstverlening en geeft advies over uiteenlopende onderwerpen. Huurdersvragen probeer je zoveel mogelijk naar volle tevredenheid tijdens het eerste contact af te handelen.

Je krijgt de kans om tijdens je studie alvast een kijkje te nemen bij een moderne maatschappelijke onderneming en een waardevol netwerk op te bouwen voor de toekomst.

Jouw talent

  • Minimaal HBO niveau
  • Minimaal 16 uur per week beschikbaar, verdeeld over meerdere doordeweekse dagen
  • Ervaring met telefonie is een pré
  • Bereidheid tot reizen