Jouw uitdaging

Voor verschillende woningcorporaties zijn wij op zoek naar ambitieuze kandidaten die aan de slag willen gaan in een uitdagende functie op het Klantcontact Centrum. Je bent het visitekaartje van de organisatie en fungeert tevens als het eerste aanspreekpunt. Als medewerker van een Klantcontact Centrum ben jij verantwoordelijk voor telefonie, balie- en administratieve werkzaamheden.

JOUW DAG
Je leert effectief communiceren en staat constant op een dienstverlenende manier in contact met de huurders. Samen met je collega’s van het Klantcontact Centrum zorg je voor een optimale telefonische bereikbaarheid van de woningcorporatie. Je informeert huurders over de dienstverlening en geeft advies over uiteenlopende onderwerpen. Huurdersvragen probeer je zoveel mogelijk naar volle tevredenheid tijdens het eerste contact af te handelen.

Wanneer je aan de slag gaat bij Aethon geef je je carrière een vliegende start. Je krijgt de kans om het geleerde in de praktijk te brengen door middel van een studie gerelateerde bijbaan, waar je alvast een kijkje kunt nemen in de keuken van een moderne maatschappelijke onderneming en een waardevol netwerk op kunt bouwen voor de toekomst!

Jouw talent

  • Je bent representatief en behulpzaam
  • Je beschikt minimaal over hbo werk- en denkniveau
  • Je bent minimaal 16 uur beschikbaar, verdeeld over meerdere doordeweekse dagen
  • Je hebt ervaring met telefonie
  • Je vindt het prima om te reizen voor je werk