Jouw uitdaging

Wil jij jezelf (verder) ontwikkelen binnen de publieke sector en jouw carrière een vliegende start geven? Dan is dit jouw kans! Voor woningcorporatie Ymere te Amsterdam zijn wij op zoek naar ambitieuze kandidaten die aan de slag willen gaan in een uitdagende functie op het Klantcontact Centrum.

Je leert effectief communiceren en je staat constant op een dienstverlenende manier in telefonisch contact met de huurders. Samen met je collega's van het Klantcontact Centrum zorg je voor een optimale telefonische bereikbaarheid van de woningcorporatie. Huurders weten jou te vinden voor onder andere vragen met betrekking tot huurrecht, reparatieverzoeken, maar ook overlastzaken. Je leeft je in, je denkt mee en geeft advies op maat. Huurdersvragen probeer je zoveel mogelijk naar volle tevredenheid tijdens het eerste contact af te handelen. Dit zorgt ervoor dat er geen dag hetzelfde is. Kortom; je krijgt de kans om een een kijkje te nemen bij een moderne maatschappelijke onderneming en een waardevol netwerk op te bouwen voor de toekomst! 

Jouw talent

  • Je bent representatief en staat sterk in je schoenen
  • Je beschikt minimaal over mbo niveau 4 werk- en denkniveau
  • Je bent minimaal 20 uur beschikbaar voor minimaal 1,5 jaar
  • De maandag, woensdag en vrijdag zijn verplichte werkdagen
  • Affiniteit met de woningbranche is een pré
  • Ervaring met telefonie is ook een pré
  • Je woont in Amsterdam of omgeving (maximaal een uur reisafstand)