Jouw uitdaging

In deze functie mag je laten zien hoe goed je bent in effectief communiceren. Jouw shine-momentjes: tijdens het contact met veel verschillende types mensen. Je leeft je in, denkt mee en geeft advies op maat. Reparatieverzoeken, mensen op zoek naar een woning, ook situaties waarin kennis van huurrecht nodig is: een kleine greep uit de verzoeken waar je mee te maken krijgt. 

Wanneer je aan de slag gaat bij Aethon, geef je je carrière een flitsende start. Je krijgt de kans om wat je leert in de praktijk te brengen tijdens een bijbaan die aansluit bij je studie.

JOUW DAG
08.00 UUR Lekker vroeg uit de veren. Heerlijk! Je kunt rustig opstarten, want het eerste telefoontje komt pas om 8.30 uur. Er belt een student over een kapotte cv-installatie. Je maakt een afspraak voor de technische dienst.

10.15 UUR Er komen veel telefoontjes over diverse onderwerpen. Druk! Maar de tijd vliegt zo. Dat is fijn. Meneer Özmin belt bijvoorbeeld met een vraag over huurtoeslag. Je verwijst meneer netjes door naar De Belastingdienst.

13.00 UUR Caesar salad was een goeie lunch. Kroketje erbij moet kunnen. Balansdag is pas morgen. Je gaat verder en krijgt een vraag over huurrechten. Dit zat in je training, dus dit weet je! Zo kan je mevrouw Schaafsma in één keer goed helpen.

15.00 UUR De laatst paar uur behandel je binnengekomen e-mails. Je laat je collega’s meelezen om fouten te voorkomen. Zo leer je ook dingen nog van elkaar en bouw je stiekem aan waardevol netwerk voor de toekomst. Chill!

16.30 UUR Weer een dag voorbij! Je hebt weer een kans benut om jezelf te laten zien in een belangrijke, maatschappelijke onderneming. Goed bezig!

Jouw talent

  • Je volgt een studie of bent afgestudeerd op hbo- of wo-niveau
  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar, verdeeld over meerdere doordeweekse dagen
  • Ervaring op telefonie/ callcenter is een pré
  • Je bent bereid om te reizen