FLEXIBELE SCHIL
Om onze organisatie op piek- en ziekmomenten te ondersteunen werken wij met een flexibele schil. In Aethon vonden wij een partner die snapt wie wij zijn, wat onze uitdaging is en hoe wij het zien en willen. Het concept van het duurzaam laten instromen.

Wij halen Aethon medewerkers binnen om door te groeien.
Mireille Sluis, regisseur klantadviseurs frontoffice

MODERNE COMPETENTIES
Wij halen Aethon medewerkers binnen om door te groeien. Ze hebben vrijwel allemaal een steile leercurve en, ook enorm belangrijk, ze hebben de competenties die vandaag de dag meer dan ooit nodig zijn. Denk aan samenwerken, klantgerichtheid, communicatievaardigheden, resultaatgerichtheid en flexibiliteit. Oud-Aethon’er Iris van Beusekom: “Meestal zijn ambtenaren ouder dan 50 jaar en vrouw. Met de Aethon medewerkers erbij hebben we meer diversiteit in gender, afkomst en leeftijd. Meer diversiteit zorgt ervoor dat mensen meer rekening met elkaar houden, elkaar beter accepteren, van elkaar leren en beter presteren.”

MOJO
Ook in de meest turbulente periodes houden we nu het hoofd boven water: de telefoon wordt opgenomen en de balie blijft bezet. Daarnaast brengen de medewerkers van Aethon een positieve ‘vibe’ mee. Iris is een fantastisch voorbeeld. Ze heeft door haar competenties en door steeds haar mening te geven ervoor gezorgd dat ze opgemerkt werd. Ze zei zinnige dingen en er zit mojo in: motivatie en plezier. Het bedrijf Aethon wacht niet af en levert. Ook als er klachten zijn, pakken ze het meteen op en kijken ze er serieus naar. Erg fijn.