Jouw uitdaging

Krijg jij energie van contact met klanten en ben jij graag dienstverlenend bezig? Ben jij flexibel en ga je uitdagingen niet uit de weg?

Je bent het eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en instellingen. Je neemt de klantvragen in behandeling en verwerkt deze op passende wijze. Een verantwoordelijke functie waarbij je veel verschillende mensen spreekt, vragen beantwoordt en advies geeft. Het is een afwisselende job waar je minimaal 16 uur per week beschikbaar bent.
Word jij het nieuwe visitekaartje van de gemeente?
 
JOUW DAG
Een nieuwe baby, een verhuizing naar het buitenland of je eerste rijbewijs. Voorbeelden van onderwerpen waarmee de inwoners van een gemeente zich wenden tot het team Burgerzaken. Aan één van de balies van het stadhuis, in het KCC of steeds meer via digitale services. De burgers verwachten in alle gevallen snel, adequaat en klantgericht te worden geholpen en dat levert jou als klantadviseur Burgerzaken een gevarieerde functie op.
 
Met jouw collega’s van Burgerzaken werk je aan excellente dienstverlening binnen een veranderende en steeds complexere omgeving, waar óók zaken als gegevensbeveiliging of identiteitsfraude een rol spelen. Met elkaar slagen jullie erin om alle veranderingen samen te laten gaan met aandacht voor het proces en het continu verhogen van het niveau van dienstverlening.
 
Je bent flexibel inzetbaar op het KCC, op de afdeling webcare, de informatiebalie en/of aan de frontoffice balies van burgerzaken. Je onderscheidt je door jouw dienstverlenende instelling en stelt de klant altijd centraal. Je hebt een proactieve houding, zowel richting de burger als de (interne) klant.

Jouw talent

  • Je volgt een (deeltijd) studie of bent afgestudeerd op hbo- of wo- niveau
  • Je bent wekelijks minimaal 16 uur beschikbaar, op doordeweekse dagen (tussen 08.00-17.30)
  • Je zoekt een (bij)baan voor de minimale periode van 1 jaar
  • Je bent bereid om maximaal een uur te reizen voor je werk
  • Telefonie-ervaring is een pré