Jouw uitdaging

Heb jij al veel ervaring opgedaan als medewerker Klantcontact binnen een woningcorporatie en op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Voor verschillende klanten in de Randstad zijn wij op zoek naar Senior medewerkers Klantadvies! 

Als Senior Medewerker Klantadvies ben je breed inzetbaar en richt jij je, naast het beantwoorden van klantvragen, ook op het ondersteunen en coachen van medewerkers, kwaliteitsmonitoring, verbeteren van resultaten en de afhandeling van klachten. 
Je onderscheidt je door jouw dienstverlenende instelling en stelt de klant altijd centraal. Je hebt een proactieve houding, zowel richting de huurders als de interne collega's. Samen met hen probeer je verschillende processen te optimaliseren en zoek je altijd naar verbeteringen. 

Naast dat je verantwoordelijk bent voor een optimale telefonische bereikbaarheid van de woningcorporatie, stort jij je op de administratieve afhandeling van het verhuurproces. Je verwerkt mutaties, contracten en zorgt ervoor dat het woningaanbod altijd actueel op de site vermeld staat. 

 

Jouw talent

  • Je bent een expert op het gebied van dienstverlening, kunt snel schakelen en voelt je thuis in een dynamische omgeving
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden
  • Je hebt een HBO opleiding afgerond en bent fulltime beschikbaar
  • Je bent flexibel en gaat graag de uitdaging aan
  • Je hebt minimaal 1.5 jaar ervaring op een klantcontact centrum van een woningcorporatie