Jouw uitdaging

Krijg jij energie van contact met klanten en ben jij graag dienstverlenend bezig? Ben jij ambitieus en ga je uitdagingen niet uit de weg?
Voor verschillende gemeenten in Noord Nederland zijn wij op zoek naar medewerkers klantcontact (KCC) Sociaal Domein.

Als KCC Medewerker Sociaal Domein ben jij dé generalistisch expert op het gebied van het Sociaal Domein en beantwoord je alle voorkomende vragen die voorkomen bij het WMO, Jeugdzorg, Participatie (werk en inkomen) en schuldhulpverlening. Je bent standvastig en doortastend en bent in staat ‘de vraag achter de vraag’ te achterhalen.
 

Jouw dag

  • Adviseren en beantwoorden van alle vragen die binnenkomen zowel telefonisch, per e-mail, post of social media
  • Ondersteunende dienstverlening aan de Frontoffice balie op het gebied van sociaal domein
  • Aannemen en registreren van meldingen en waar nodig doorverwijzen naar overige vakspecialisten bij de zwaardere casuïstiek
  • Leveren van een actieve bijdrage aan de doorontwikkeling van het KCC, en het aandragen van verbeterpunten

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie in een innovatieve, inspirerende omgeving waar je veel contact met klanten hebt? Solliciteer dan als KCC medewerker Sociaal Domein bij Aethon.

Jouw talent

  • Je volgt een (deeltijd) studie of bent afgestudeerd op hbo- of wo- niveau; richting recht, SJD of MWD
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar, verdeeld over doordeweekse dagen (tussen 08.00-17.30)
  • Je zoekt een (bij)baan voor de minimale periode van 1 jaar
  • Je bent bereid om maximaal een uur te reizen voor je werk
  • Je hebt kennis van het sociaal domein in de breedste zin van het woord
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
  • Je bent klant- & resultaatgericht